Gå til innhold

Vår tids verste skuespillere

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan folk kan nevne folk som Arnold, Sly, Van Damme og Dolph Lundgren. De er kanskje ikke Oscar-materiale, men de har heller aldri gjort det til sin livsoppgave. Her snakker vi gutter som lager enkle actionfilmer som er laget for pur underholdning. Jeg vil ikke kalle noen av de for dårlige skuespillere da de er perfekte for de rollene de spiller. Er det ikke det som er poenget?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan folk kan nevne folk som Arnold, Sly, Van Damme og Dolph Lundgren. De er kanskje ikke Oscar-materiale, men de har heller aldri gjort det til sin livsoppgave. Her snakker vi gutter som lager enkle actionfilmer som er laget for pur underholdning. Jeg vil ikke kalle noen av de for dårlige skuespillere da de er perfekte for de rollene de spiller. Er det ikke det som er poenget?

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Du tar feil.

"I was a movie star before having the chance to become an actor, so now I'm trying to backtrack."

"Schwarzenegger is my role model since he is successful but as an actor he is not [my role model]. I prefer Sean Connery, Mel Gibson and Harrison Ford. They too started as 'beef cakes' but have since established themselves as acknowledged actors."

Sylvester Stallone er ikke samme type skuespiller som Arnold og Van Damme.

Lenke til kommentar
Hvis vi skal ekskludere actionstjener, og kun konsentrere oss om de som faktisk prøver å være skuespillere, da er kandidaten min den samme:

Ben forbanna Affleck.

Å kom igjen, he was the bomb in "Phantoms"!

Det var samme fyr som sier "I'll fuck anything that MOVES!" :D

Jeg har ikke sett Phantoms, kanskje han faktisk er god i den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis vi skal ekskludere actionstjener, og kun konsentrere oss om de som faktisk prøver å være skuespillere, da er kandidaten min den samme:

Ben forbanna Affleck.

Det er ikke alkoholen som snakker når jeg sier: HOLD KJEFT! Ben Affleck er en forbanna dyktig skuespiller. Hvis du først skal flame en av vår tids mest suksessfulle skuespillere og oscar-vinnende manusforfatter, så må du ha argumenter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Oscar-vinnende manusforfattere, my ass. Matt Damon skrev det manuset, og det vet vi alle like godt.

Jeg glemte selvsagt at du kjenner dem begge...

Lenke til kommentar

Vil ikke si at han hører hjemme under "Vår tids verste skuespillere", men Nicholas Cage er ikke akkurat en selvskreven oscar-kandidat. I mine øyne prøver gutten for hardt (godt eksempel er "The Rock", der han spiller mot sjefen sjøl, Sean Connery. Totalt forbikjørt.)

Edit: Ja, også selvsagt Elijah Wood. Håpløs.

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...