Wooho Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Owen og Luke wilson er bra skuespillere, jackie chan osvmange bra skuespillere! også Jim Carey^^ Will Ferrel tar også av, hva heter han som er med i wedding crasherS? ikke wilson men han andre? Vince Vaughn, en skuespiller som er veldig morsom, men ikke den beste i alvorlige roller. Han spilte veldig bra i en film der en unge var vitne til at han drepte noen. Passer faktisk ganske godt til slemme roller. Domestic Disturbance Han var forøvrig skremmende god i denne filmen. Overbeviste meg ihvertfall. Endret 8. september 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 DD var en film av filmene jeg baserte min uttalelse på. Han imponerte verken i den eller The Cell. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 DD var en film av filmene jeg baserte min uttalelse på. Han imponerte verken i den eller The Cell. Bubu Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 DD var en film av filmene jeg baserte min uttalelse på. Han imponerte verken i den eller The Cell. Bubu Hehe, du har jo forsvart alle i denne tråden, hvem mener du er dårlig? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hmm..det er da noen men kommer ikke helt på det nå. Steven Seagal, Chuck Norris.. meh kommer ikke på flere. Men tro meg, jeg er som oftest den første til å kritisere noe i en film. Får surfe litt på imdb for inspirasjon EDIT: Fant: john Belluci Ikke akkurat dårlig skuespiller, man han har bare et ansiktsuttrykk: Tobey Maguire David Hasselhoff Jason Biggs Freddie Prinze Jr. Endret 7. september 2005 av co2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Steven Seagal, Chuck Norris.. meh kommer ikke på flere. Men tro meg, jeg er som oftest den første til å kritisere noe i en film. Tviler litt. Vince Vaughn er forresten konge! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Chuck Norris er jo kongen! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Synes det blir for galt å ta alle over en kam. Komedie vs Drama blir feil å sette opp mot hverandre. Vince Vaughn, Owen Wilson, Adam Sandler, osv = Det komikere, de må nesten dømmes etter hvor vidt du finner dem kjedelig eller ikke. Val Kilmer og Kevin Kostner har vel hatt ry på seg for å være dårlige skuespillere, snarere tvert i mot. Har ikke noe konkret forslag men det er mange der ute som lever på ferdigheter enn skuespill, f.eks Jet Li, Victoria Silvstett, osv...du skjønner tegninga. Det er gøy å se på men de er ikke alt for flinke Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Synes det blir for galt å ta alle over en kam. Komedie vs Drama blir feil å sette opp mot hverandre. Vince Vaughn, Owen Wilson, Adam Sandler, osv = Det komikere, de må nesten dømmes etter hvor vidt du finner dem kjedelig eller ikke. Val Kilmer og Kevin Kostner har vel hatt ry på seg for å være dårlige skuespillere, snarere tvert i mot. Har ikke noe konkret forslag men det er mange der ute som lever på ferdigheter enn skuespill, f.eks Jet Li, Victoria Silvstett, osv...du skjønner tegninga. Det er gøy å se på men de er ikke alt for flinke Flott selvmotsigelse. Men når flere her nevner Adam Sandler, så er det nok fordi han ikke er morsom en gang. Endret 8. september 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Den verste skuespilleren jeg har sett i noen film må være Martin Lawrence... Han danker ut alt tidligere drittskuespill, filmene, og humoren ahns for den saks skyld, er frastøtende og motbydelig... Alt er så dårlig gjennomført og mannen framstår som om han har et psykisk problem. Se filmen "Black Knight" og forstå min avsky for denne mannen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Se filmen "Black Knight" og forstå min avsky for denne mannen... Black Knight er kul og Martin Lawrence er enda kulere. Han er en genial rolletolker, dyktig til å improvisere og en talentfull stand-up komiker. Nei, jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Bad Boys-filmene er hysterisk morsomme. Begge to. FU Ebert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det er ikke mulig å si at black knight er en god eller i det hele tatt morsom film. Den er sløseri av filmteip... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 David Hasselhoff er jo...bra.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Det er ikke mulig å si at black knight er en god eller i det hele tatt morsom film. Den er sløseri av filmteip... In your opinion, yes. Endret 8. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Chuck Norris er jo kongen! Selv om du muligens var sarkastisk så er jeg helt enig med det du skriver. CN er konge. Muligens ikke altfor god skuespiller at det gjør noe, men fortsatt konge. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Chuck Norris er jo kongen! Selv om du muligens var sarkastisk så er jeg helt enig med det du skriver. CN er konge. Muligens ikke altfor god skuespiller at det gjør noe, men fortsatt konge. Neida, mente det jeg. Digger han. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) Jeg hater Steven Seagal...I alle hans filmer, har han det samme ansiktuttrykk,gjør det samme hver jævla film som han har laget og overdriver alltid... Endret 9. september 2005 av pogcj Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 En dårlig skuespiller er en person som spiller på det samme spekteret som han alltid har gjort. Han er med andre mer eller mindre lik seg selv i roller han spiller. Sylvester Stalone, Steven Segal er slike personer. Sly var meget god i Rocky, men det er fordi han ER Rocky Balboa! Men jeg må si jeg er sjokkert ingen har nevnt Arnold Schwarzenegger, han er da uten tvil en elendig skuespiller. Vet jeg kommer tilå få mange fanboys mot meg nå, men ser ikke noe talent i han nei! Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 (endret) segal Endret 9. september 2005 av Le Quack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå