Gå til innhold

Vår tids verste skuespillere

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om han kan regnes som skuespiller, men Jerry Seinfeld gjør jo en fantastisk dårlig skuespillerprestasjon gjennom hele "Seinfeld Show".

Jeg tror faktisk det kunne blitt enda mer morsomt å se Jerry Seinfeld i en seriøs rolletolkning. :lol:

Ellers er Adam Sandler nevnt i tråden, men han går vel også under kategorien "alle vet at han er elendig".

Lenke til kommentar
Owen og Luke wilson er bra skuespillere, jackie chan osv

mange bra skuespillere!

også Jim Carey^^

Will Ferrel tar også av, hva heter han som er med i wedding crasherS? ikke wilson men han andre?

Vince Vaughn, en skuespiller som er veldig morsom, men ikke den beste i alvorlige roller.

Han spilte veldig bra i en film der en unge var vitne til at han drepte noen. Passer faktisk ganske godt til slemme roller.

Lenke til kommentar
Og Val Kilmer er ingen dårlig skuespiller. Det at han forbereder seg mye har vel ikke en forbanna dritt å si når han presterer bra, barnslig filmgeek snakk.

Men han presterer jo ikke bra :shrug:

Val Kilmer fortjente Oscar for jobben han gjorde i Tombstone. Han var ikke så aller verst i Heat og The Saint heller. :shrug:

JohndoeMAKT: Bra du så den filmen, for det er nemlig verdens nest beste film! :D

Lenke til kommentar
Den mest talentløse/oppskrytte skuespilleren er Vin Diesel. Punktum.

*tissepå*

-Han kan spille, men kommer bare i dårlige filmer. "A man apart" viser noe av det han kan.

I f.eks "The fast and the furious", lever han seg overhodet ikke inn i rollen. Når han først prøver det overdramatiserer han til det grenseløse.

Arnie og Sly er langt bedre actionhelter! :)

Lenke til kommentar

Det eneste bra Arnold har gjort på film, er å knekke nakker med bare hendene. Det er det eneste han kan, men til gjengjeld gjør han det bedre en alle andre.

Er forresten svært lenge siden jeg har sett Michael Douglas gjøre en bra rolle. Har inntrykk av at han spiller samme personen i alle filmene sine.

Lenke til kommentar
Det eneste bra Arnold har gjort på film, er å knekke nakker med bare hendene. Det er det eneste han kan, men til gjengjeld gjør han det bedre en alle andre.

Er forresten svært lenge siden jeg har sett Michael Douglas gjøre en bra rolle. Har inntrykk av at han spiller samme personen i alle filmene sine.

Arnold = Konge som banger en Kennedy.

Douglas = Konge som banger Zeta-Jones.

Ergo, begge to er heltene mine. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Den mest talentløse/oppskrytte skuespilleren er Vin Diesel. Punktum.

*tissepå*

-Han kan spille, men kommer bare i dårlige filmer. "A man apart" viser noe av det han kan.

Er helt enig med deg. Han spiller meget bra i for eksempel Boiler Room.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...