JohndoeMAKT Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lou Ferrigno er en annen god kandidat I fjor så jeg faktisk hele den filmen. :!: Men stemmer det at ingen har nevnt Luke og Owen Wilson? Snakk om tynne skuespillere. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lou Ferrigno er en annen god kandidat I fjor så jeg faktisk hele den filmen. :!: Men stemmer det at ingen har nevnt Luke og Owen Wilson? Snakk om tynne skuespillere. Sett Old school, er da ikke dårlig. Owen er da veldig morsom i mange filmer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vet ikke helt om han kan regnes som skuespiller, men Jerry Seinfeld gjør jo en fantastisk dårlig skuespillerprestasjon gjennom hele "Seinfeld Show". Jeg tror faktisk det kunne blitt enda mer morsomt å se Jerry Seinfeld i en seriøs rolletolkning. Ellers er Adam Sandler nevnt i tråden, men han går vel også under kategorien "alle vet at han er elendig". Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Owen og Luke wilson er bra skuespillere, jackie chan osv mange bra skuespillere! også Jim Carey^^ Will Ferrel tar også av, hva heter han som er med i wedding crasherS? ikke wilson men han andre? Endret 6. september 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Owen og Luke wilson er bra skuespillere, jackie chan osvmange bra skuespillere! også Jim Carey^^ Will Ferrel tar også av, hva heter han som er med i wedding crasherS? ikke wilson men han andre? Vince Vaughn, en skuespiller som er veldig morsom, men ikke den beste i alvorlige roller. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Owen og Luke wilson er bra skuespillere, jackie chan osvmange bra skuespillere! også Jim Carey^^ Will Ferrel tar også av, hva heter han som er med i wedding crasherS? ikke wilson men han andre? Vince Vaughn, en skuespiller som er veldig morsom, men ikke den beste i alvorlige roller. Han spilte veldig bra i en film der en unge var vitne til at han drepte noen. Passer faktisk ganske godt til slemme roller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Og Val Kilmer er ingen dårlig skuespiller. Det at han forbereder seg mye har vel ikke en forbanna dritt å si når han presterer bra, barnslig filmgeek snakk. Men han presterer jo ikke bra Val Kilmer fortjente Oscar for jobben han gjorde i Tombstone. Han var ikke så aller verst i Heat og The Saint heller. JohndoeMAKT: Bra du så den filmen, for det er nemlig verdens nest beste film! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg likte også Kilmer i Heat, men det er vanskelig å huske prestasjonen hans, med tanke på at to av verdens desident flinkeste skuespillere overskygget en smule. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kilmer var min favoritt i Heat. Det er dog en stund siden jeg har sett filmen. Som sagt: Val Kilmer i Tombstone = <3 Sammen med Rutger Hauer i Blade Runner så er det min favorittrolletolkning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kilmer var min favoritt i Heat. Det er dog en stund siden jeg har sett filmen. Jeg kan ikke nekte for at jeg ble litt overrasket nå. Pacino, De Niro, Voight, det er mye bra i den filmen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Synes Dwayne Johnson (The Rock) passer i denne tråden. Og Carrie Anne Moss. Jeg elsker The Rock. Synes han er dyktig jeg. Helt Enig.. Elsker The Rock Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Som sagt: Val Kilmer i Tombstone = <3 "He's down by the creek, walkin' on water" "Evidently, Mr. Ringo is an educated man. Now I really hate him" Tombstone må kjøpes så raskt som mulig. Kilmer var ikke min favoritt i Heat, men han gjorde det bra, han også. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den mest talentløse/oppskrytte skuespilleren er Vin Diesel. Punktum. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den mest talentløse/oppskrytte skuespilleren er Vin Diesel. Punktum. *tissepå* -Han kan spille, men kommer bare i dårlige filmer. "A man apart" viser noe av det han kan. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den mest talentløse/oppskrytte skuespilleren er Vin Diesel. Punktum. *tissepå* -Han kan spille, men kommer bare i dårlige filmer. "A man apart" viser noe av det han kan. I f.eks "The fast and the furious", lever han seg overhodet ikke inn i rollen. Når han først prøver det overdramatiserer han til det grenseløse. Arnie og Sly er langt bedre actionhelter! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det eneste bra Arnold har gjort på film, er å knekke nakker med bare hendene. Det er det eneste han kan, men til gjengjeld gjør han det bedre en alle andre. Er forresten svært lenge siden jeg har sett Michael Douglas gjøre en bra rolle. Har inntrykk av at han spiller samme personen i alle filmene sine. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det eneste bra Arnold har gjort på film, er å knekke nakker med bare hendene. Det er det eneste han kan, men til gjengjeld gjør han det bedre en alle andre. Er forresten svært lenge siden jeg har sett Michael Douglas gjøre en bra rolle. Har inntrykk av at han spiller samme personen i alle filmene sine. Arnold = Konge som banger en Kennedy. Douglas = Konge som banger Zeta-Jones. Ergo, begge to er heltene mine. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Heh, må bare nevne han sønnen i «Ja, kjære». Greit nok at han er veldig ung og alt det der, men makan til monoton og uttrykksløst skuespill da gitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Den mest talentløse/oppskrytte skuespilleren er Vin Diesel. Punktum. *tissepå* -Han kan spille, men kommer bare i dårlige filmer. "A man apart" viser noe av det han kan. Er helt enig med deg. Han spiller meget bra i for eksempel Boiler Room. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Heh, må bare nevne han sønnen i «Ja, kjære». Greit nok at han er veldig ung og alt det der, men makan til monoton og uttrykksløst skuespill da gitt! He he, i know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå