LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 eh heheh hehehhe HAHh hah hahHHAHHA AHHAHAHH! Og et lite filmklipp av han i action noen år senere: Se hvordan Thor blir "angrepet" av skumle "sjøstjerner"... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Synes Dwayne Johnson (The Rock) passer i denne tråden. Og Carrie Anne Moss. Jeg elsker The Rock. Synes han er dyktig jeg. Han er grei nok som wrestler, men i Welcom to the Jungle, Mummy Returns of Scorpion King var han ikke allverdens. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 eh heheh hehehhe HAHh hah hahHHAHHA AHHAHAHH! Og et lite filmklipp av han i action noen år senere: Se hvordan Thor blir "angrepet" av skumle "sjøstjerner"... eh heheh hehehhe HAHh hah hahHHAHHA AHHAHAHH! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 eh heheh hehehhe HAHh hah hahHHAHHA AHHAHAHH! Og et lite filmklipp av han i action noen år senere: Se hvordan Thor blir "angrepet" av skumle "sjøstjerner"... :!: Lattis Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 har hørt en sang av steven, den var BRA! det er MIN mening å den meninga har jeg! uten at noen skal si noe imot! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 eh heheh hehehhe HAHh hah hahHHAHHA AHHAHAHH! Og et lite filmklipp av han i action noen år senere: Se hvordan Thor blir "angrepet" av skumle "sjøstjerner"... eh heheh hehehhe HAHh hah hahHHAHHA AHHAHAHH! OMGLOLROFL Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Steven Seagal og David Hasselhoff er de værste etter min mening. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Adam Sandler er håpløst ikke-morsom i 'komi'-filmene. Punch Drunk Love? ------- Brendan Fraser liker jeg ikke så godt lenger Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Helt Klart Vin diesel, men enkelte elsker han, fordi han er så rå! kommer ikke på flere i farten, men det er alltid noen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kan ikke huske noe bra fra ham siden Cape Fear. Uenig: Sett disse filmene? Goodfellas heat Jacky brown Analyze this Ja, jeg har sett dem, de var alle gode filmer (untatt Analyze That), men vil ikke påstå De Niro storspilte i noen av dem. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det er helt utrolig at de tragiske skuespillerene som er nevnt i denne tråden får jobb i det hele tatt. Men Steven Seagal er nesten så dårlig at han blir bra Jeg vil nominere Breckin Meyer, han er helt talentløs. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Selv om han bare spilte i en film så fortjener Tom Neyman å bli nevnt her. Tom Neyman i sin glansrolle som "The Master". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oooh, jeg har to geniale kandidater: gravediggers i Plan 9! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oooh, jeg har to geniale kandidater: gravediggers i Plan 9! OMG JA! Hahaha. Husker ikke helt hva de sier for noe, men jeg tror det er noe alla det her: Gravedigger #1: Can you see it? Gravedigger #2: It's gone Gravedigger #1: That's what we should do to, be gone! Gravedigger #2: Ok, let's go Jeg skjønte absolutt ingenting da jeg så den scenen. Criswell fortjener forresten prisen for "mest innlevelse mens man leser opp en monolog". Herlig stykke filmhistorie, og den vises på kino her i Trondheim i løpet av høsten. *gleder seg* Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Helt Klart Vin diesel, men enkelte elsker han, fordi han er så rå! kommer ikke på flere i farten, men det er alltid noen Diesel var da ikke dårlig i feks "A man apart" -Og Val Kilmer er ingen dårlig skuespiller. Det at han forbereder seg mye har vel ikke en forbanna dritt å si når han presterer bra, barnslig filmgeek snakk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gravedigger: I don't like hearing noises, especially when there ain't supposed to be any. Ed Wood er så flink. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Selv om han bare spilte i en film så fortjener Tom Neyman å bli nevnt her. Tom Neyman i sin glansrolle som "The Master". Han er jo rene mesteren i forhold til John Reynolds aka Torgo da. Heldigvis skjøt han seg så vi ikke fikk se noe mer til han. "I am Torgo, I take care of the place while the Master is away" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Og Val Kilmer er ingen dårlig skuespiller. Det at han forbereder seg mye har vel ikke en forbanna dritt å si når han presterer bra, barnslig filmgeek snakk. Men han presterer jo ikke bra Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Og Val Kilmer er ingen dårlig skuespiller. Det at han forbereder seg mye har vel ikke en forbanna dritt å si når han presterer bra, barnslig filmgeek snakk. Men han presterer jo ikke bra Prpfh, gjør han vel. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ja alle har vær sin smak her, så hvis noen mener at seagal er dårlig vel da skal de få mene det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå