ErlendRU Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Enig i Steven Seagal.. Makan til kjedelige filmer han er med i og, har du sett en, har du sett alle.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kilmer gjør en bra rolle i Heat. Den som mener noe annet lyver. Jeg digget Kilmer i både Heat og Tombstone. ---- Affleck er så dårlig at han fortjener å bli nevnt enda en gang. Og når Keanu Reeves først er nevnt kan jeg vel legge til Carrie-Anne Moss som en god kandidat til vervet. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Ingen som har nevnt Mariah Carey, jo! Har noen sett Kirsten Dunst gjøre en god rolle? Omentrent like mange som Freddie Prince JR, da vel (kast dem på sjøen!) EDIT: Lista over folk som flyter på tidligere storhet, bør vel strengt tatt besøkes av De Niro. Kan ikke huske noe bra fra ham siden Cape Fear. Endret 5. september 2005 av Ugly Assassin Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Steven Seagal, som alleredne nevnt. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kritiser heller Affleck for elendig rollevalg enn presentasjon. Rolletolkningen hans i bla. Changing Lanes ble overraskende hyllet av både kritikerne og meg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Affleck er en meget god skuespiller. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 jeg kan være enig at segal kan bli kjedelig til tider , men det eneste jeg liker er fighting scenene hans^^ Og IKKE SI AT han er dårlig musiker, da har du dårlig musikksmak hvis du mener at han er dårlig Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tara Reid: Æææææææææ. w00t? Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kan ikke huske noe bra fra ham siden Cape Fear. Uenig: Sett disse filmene? Goodfellas heat Jacky brown Analyze this Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Steven Seagal er kjedelig, men om han er så dårlig er jo en smaksak. Faren min elsker filmene hans. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Keanu, Val Kilmer og De niro er gode skuespillere. Aflek...afflekk..afflek er da god, men det blir liksom bare rollene som suger/filmene. Det er noe som skjer mange skuespillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kritiser heller Affleck for elendig rollevalg enn presentasjon. Val Kilmer er kjent for å forberede seg helt ekstremt til rollene sine. For min del tyder det på mangel av talent. Se på skuespillere som Juliette Lewis - hun sier at skuespill bare er lyving og driter egentlig i å sette seg inn i karakterene. Og hun er fantastisk flink. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 NEI!HAN ER DEN STYGGESTE DRITTUNGEN JEG HAR SETT! Kjører rundt i en porsche! faens drittunge! han er stygg og fæl! duh, han kjører Bentley... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Synes Dwayne Johnson (The Rock) passer i denne tråden. Og Carrie Anne Moss. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Orlando Bloom kvalifiserer seg lett. enig meg deg... Og jeg er enig med deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Synes Dwayne Johnson (The Rock) passer i denne tråden. Og Carrie Anne Moss. Jeg elsker The Rock. Synes han er dyktig jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg digget forklaringen til hvorfor han hatet Muniz: Han er teit og rik og har digg bil, og jeg vil og ha, og whiiiiine! Jeg nevner nok en gang Seagal, jeg klarer ikke å si det nok. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Britney Spears..Crossroads er på top ti dårligeste filmer dette århundret Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) *Peke på avataren sin* Spørsmålet er jo hva dere mener med "vår tids"? Lou Ferrigno er en annen god kandidat Sylvester Stallone er fantastisk dårlig i Death Race 2000: You know Myra, some people might think you're cute. But me, I think you're one very large baked potato Og sist, men ikke minst: John Mikl Thor Endret 5. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 John Mikl Thor eh heheh hehehhe HAHh hah hahHHAHHA AHHAHAHH!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå