dostojevski Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Folkens: Vi trenger ikke gå til utlandet for å fylle opp denne kategorien. Etter min mening er et tilnærmet samlet norsk skuespillerkolegium, med hederlig unntak av Kristoffer Joner og Lise Fjellstad kvalifiserte kandidater..... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ikke glem godeste Helge Jordal. Mann med talent. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Stephen Baldwin må jo være med. Adam Sandler er håpløst ikke-morsom i 'komi'-filmene. Burt Reynolds er vel egentlig selvsagt. Angelina Jolie: Ææææ. Tara Reid: Æææææææææ. En kan jo holde på i uendeligheten om en skal begynne å nevne de som ikke er super-kjente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Wesley Snipes Han liker jeg veldig godt. Sett ham i Jungle Fever? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Folkens: Vi trenger ikke gå til utlandet for å fylle opp denne kategorien. Etter min mening er et tilnærmet samlet norsk skuespillerkolegium, Litt vel drøyt, kanskje? Skuespillerevne har ikke akkurat noe med nasjonalitet å gjøre. Artig det at det er kredibelt og sparke alt som kommer fra sitt eget land/anti-patriotisme. Snodig greie. S, Lenke til kommentar
UAM Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Om man skal fremheve noen som virkelig har gjort det ålreit, må jeg si Meryl Streep. Klart, hun har ikke samme tyngde som i fordums tid, men det skulle bare mangle. Det er et usselt stykke oppskrytt skuespiller. Hun kommer nok forresten stort tilbake når hun runder 70. Om jeg skal plukke en mannsperson som lever godt på tidlig flaks, må jeg utpeke Harrison Ford. Han skulle nok gitt seg etter Bladerunner. Klart har litt nostalgi i forhold til Indiana Johansen, men når jeg ser disse filmene igjen skjønner jeg at jeg var bare barnet når jeg så de første gang. Alle trillerne han har vært med på er virkelig, blæææ. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ben Affleck Steven Seagal Kun de jeg kom på i farten som jeg ikke er noe nevneverdig begeistret for. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ben Affleck, hvorfor driver de å gi han filmner enda, nå er han til og med blitt fet og stygg... sikkert flere men gidder ikke å skrive flere akurrat nå Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Vin Diesel og Ben Affleck kan spille synes nå jeg. Enig der ja. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Steven Seagal! uff uff uff! Blir flau! Ingen tvil om det. Flere enn meg som har hørt musikk hans? Ja, fyfaen så ræv. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ben Affleck, hvorfor driver de å gi han filmner enda, nå er han til og med blitt fet og stygg... Er det ille, eller? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Steven Seagal! uff uff uff! Blir flau! Ingen tvil om det. Flere enn meg som har hørt musikk hans? Ja, fyfaen så ræv. Cosigned EDIT: Kilmer gjør en bra rolle i Heat. Den som mener noe annet lyver. Endret 5. september 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) HÆÆÆ STEVEN SEAGAL ER KONGE! HYSJ! HAN ER KONGE! de som SUGER er: Ashton Kucher, Bloom, Britney Spears, hva heter hu støgge dama som er med i Cody Banks? og han som spiller i Cody Banks? at det GÅR ANN? ELENDIG SKUESPILLERE! finns mange fler! men Seagal er IKKE dårlig! han er sikkert bedre musiker en dere ! Endret 5. september 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Steven Seagal, ingen under ingen ved siden. Syntes vel også Josh Hartnett ikke akkurat glimrer med sine skuespiller ferdigheter. På kvinnesiden er vel Pamela Anderson langt nede på min liste. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *svada*Ashton Kucher, *mer svada* Bitch, please. I Butterfly Effect gjør Kutcher en rolle som er større enn en million dårlige actionroller fra Seagal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 de som SUGER er: Ashton Kucher, Bloom, Britney Spears, hva heter hu støgge dama som er med i Cody Banks? og han som spiller i Cody Banks? at det GÅR ANN? Frankie Muniz er dyktig da... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 NEI! HAN ER DEN STYGGESTE DRITTUNGEN JEG HAR SETT! Kjører rundt i en porsche! faens drittunge! han er stygg og fæl! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *svada*han er stygg og fæl! For det er jo IKKE Seagal med den blodharry hestehalen sin Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Orlando Bloom kvalifiserer seg lett. enig meg deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå