Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Finnes det skuespillere du rett og slett ikke syns gjør jobben sin godt nok? Orlando Bloom kvalifiserer seg lett. (Når jeg sier "verste" så mener jeg vel også "oppskrytte". Unngå å nevne folk som ingen har hørt om/som alle vet suger.) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (Når jeg sier "verste" så mener jeg vel også "oppskrytte". Unngå å nevne folk som ingen har hørt om/som alle vet suger.) Da stryker jeg Vin Diesel, Arnold, Stallone og van Damme av listen min. Jeg går for Ben Affleck, Ashton Kutcher og Jerry Stiller. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Orlando Bloom her også. Mannen kan jo ikke spille. Noe av det værste han har prestert er hans rolletolkning i Troy. Josh Hartnett Endret 4. september 2005 av Captain Charisma Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Steven Seagal! uff uff uff! Blir flau! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Steven Seagal! uff uff uff! Blir flau! Ingen tvil om det. Flere enn meg som har hørt musikk hans? Endret 4. september 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Ingen tvil om det. Flere enn meg som har hørt musikk hans? Nei, men har sett bilder av karen, med gitaren på fanget og tenkt: Han kan umulig være en god musiker! :!: Har du en link? edit: Fjerne en quote. Endret 4. september 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vin Diesel og Ben Affleck kan spille synes nå jeg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Steven Seagal! uff uff uff! Blir flau! er UENIG!! han har skills!! pro mann han.. PWNED!! *ironi* han er faen meg den verste, tilmed Bush spiller bedre enn han!! Endret 4. september 2005 av fox88 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) www.stevenseagal.com/music.html Endret 4. september 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 www.stevenseagal.com/music.html Browsern klikker i det jeg trykker på linken Firefox 1.0.1.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ingen problemer med linken her (Safari). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 www.stevenseagal.com/music.html Browsern klikker i det jeg trykker på linken Firefox 1.0.1.. 1.0.6, ingen problemer. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Steven Seagal Van Damme Orlando Bloom Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Chuck Norris! Hvis jeg får se han på TVen så kruller jeg meg sammen i fosterstilling og griner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mange av dere nevner skuespillere vi alle vet suger. Hva med folk som stadig blir castet? Rart at ingen har nevnt Keanu Reeves for eksempel. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Rart at ingen har nevnt Keanu Reeves for eksempel. Nuhvel, han har jo kommet seg en del med årene han også da... Det skal uansett mye til før jeg sier noe stygt om de som spilte, arbeidet på settet eller i det heletatt de som liker Matrix (1ern) da Endret 4. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mange av dere nevner skuespillere vi alle vet suger. Hva med folk som stadig blir castet? Rart at ingen har nevnt Keanu Reeves for eksempel. Reeves, Val Kilmer og Kevin Costner er vel de som alltid mobbes i filmer/TV-serier for å være dårlige skuespillere, så de er også "kjente dårlige skuespillere". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kevin Costner er dyktig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Halle Berry, remove the hotness and you're stuck with hopelessness. Sikkert bare jeg som mener det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Halle Berry, remove the hotness and you're stuck with hopelessness. Sikkert bare jeg som mener det. Nei, det er ikke bare du Edit: Komma etter "Nei"! Edit2: Når kom det autokorrektur mot flere utropstegn etterhverandre? Endret 4. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå