Lucifer89 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ja som tittelen sier så er det noe jeg har lurt litt på. er det noen jenter, damer eller kvinner som er på dette forumet og kan dere noe om pc (dette er ikke ment nedverdigende men har noen veninner som ikke kan bak frem på en pc, og hadde detikke hvert for at det var kliseèr på tv så hadde de sikert ikke funnet bildet heller) men dette er som sagt ikke ment vondt mot noen som helst. men det hadde vert skøy å se om det er noen damer her på forumet men eller ha en aldeles fin aften Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det har vell vært en del slike poster opp i gjennom tidene. Og ja, det er innovertiss her på forumet selv om det blir dominert av utovertiss. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan ikke noen bare lage en FAQ på det her snart? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) *fjerne* God idè Endret 4. september 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Det har vell vært en del slike poster opp i gjennom tidene. Og ja, det er innovertiss her på forumet selv om det blir dominert av utovertiss. Flertallet av folkene her på forumet er gutter ja, men når det snakker om hvem som blir dominert av hvem så virker det noen ganger som det er omvendt For å gi et eksempel: Dame starter tråd og ørten gutter svarer kjapt og flittig. Endret 5. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg er jente og er her litt... men kan ikke så mye om pc egentlig Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan ikke noen bare lage en FAQ på det her snart? bra idee, men jeg synes vi skal ta det enda lengere: la oss grave opp så mye personoplysninger om HW jente som mulig og lage et lite arkiv. det hadde det sikkert vert mange HW gutter som hadde sat pris på. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan ikke noen bare lage en FAQ på det her snart? Jeg vil lage FAQ!1 Q: Er det jenter på dette forumet? A: Ja, det er jenter her. DONE. Fiks ferdig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg er hunnkjønn og kan overhodet ikke noe som omhandler PC eller programvare. Jeg klarer såvidt å skriver her på forumet. Lærte meg det omsider, rett etter jeg fant power-knappen på PC'en! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Husker det var ei på casemod delen av forumet som kjørte linux, casemodet og var jente! Ble "litt" OMFG!!1! MzN PLz? poster. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg kjenner ikke akuratt lukten av grevling her inne... noen andre som er dyrekjære? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ikke rart da. Casemodding er for horer. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ikke rart da. Casemodding er for horer. haha, så genialt :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 husker ei som kom på e stort LAN uten nettverkskort... hun gjorde det samme 3måneder senere... *rope og slå handa i panna* breeeeeaaaad! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 husker ei som kom på e stort LAN uten nettverkskort... hun gjorde det samme 3måneder senere...*rope og slå handa i panna* breeeeeaaaad! Det var vel et triks for å få oppmerksomhet fra gutta, da Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg tror det var fordi jenter ofte kan virke litt hjerneskadet når de må gjøre noe lurt og logisk. Cyb0rpanda og jeg kan sikkert smekke sammen en FAQ om hw.no jentene. Imo bør vi ha Int, Attentionwhore og Whiner statistikk for alle. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *Hoppe opp med hånden i lufta* Jeg er jente! (skjønte dere vel ikke da dere så nicet mitt?=P) Tja.. skla vi se.. hva kan jeg om PC? Sånn ca ingenting? Selvom min kjære er lidenskapelig opptatt av denne firnuelige oppfinnelsen, kan jeg ikke så mye fordet. Men etter snart et år har jeg begynt å lære, sånne ting som hva en UBS eller USB kabel er, hva en URL er, hvordan jeg skrur av og på pc'n Er faktisk så skilled at jeg har laga hjemmeside! Har tilogmed lært meg sånn data språk; LOL, ROFL, n00b (elr no) , og OMG ( begynte å si det å, da ble jeg nesten drept av gode venninder og foreldre, de syns ikke det var like atig at jeg sa det hele tiden) For øvrig har jeg funnet ut at jeg har data dysleksi, dvs, jeg klarer ikke skrive på dette jævla tastaturet. Så da har jeg en unnskyldning til alle skriveleifene! Er vel i bunn og grunn kun her fordi kjæresten min er her? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jenter på forumet? Joda, det er en del jenter her. AnAnAs Anette_ Stine Tonio darkness| Ida=D Mirann adawen Pluss en del andre som ikke er her så ofte. Disse har jeg glemt nickene til. Endret 5. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 adawen (til og med moderator) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jenter på forumet? Joda, det er en del jenter her. AnAnAs Anette_ Stine Tonio darkness| Ida=D Mirann adawen Pluss en del andre som ikke er her så ofte. Disse har jeg glemt nickene til. Batterybabe også tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå