supernapa Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 I en lengre periode har jeg slitt med dårlige brennerhastighet med min NEC 3520A - Å brenne en dvdfilm i dvd-decrypter tar 22 minutter - gjennomsnittlig hastighet 2.9X på 8X Plater (Testet både verbatim, That's write og epro. I går kom jeg over et innlegg der jeg ble anbefallt å installere NVIDIA sine IDE drivere - Men dette resulterte i at DVDBrennern sluttet å fungere. Den låser seg på 1% i DVD-DECRYPTER . Dette er irriterende og jeg har prødv å avinstallert nvidiadriverne uten hell . Virker fortsatt som at DVDBRennern ikek skjønner at den eksisterer , Noen erfaringer? - Eller må jeg bare formatere å installere windows xp på nytt? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ta og sett systemet tilbake 1 uke... eller før du instalerte nvidia driverne... Da skal drverproblemene forsvinne ihvertefall Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Går det enda tregt etter å ha fjernet nvidia driverne, da må du enable DMA. (enhetsbehandling --> IDE/ATAPI kontrollere --> finn kanalen som brenneren er tilkoblet og sjekk egenskapene for å finne DMA innstillingene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå