Serox Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei, har meldt meg inn i NRK nett-tv og der skulle jeg se Hurtigruten som gikk på tv , men er det noen muligheter for at man kan laste dette ned på pc'n eller må man se det direkte fra internett? Filmen blir spilt direkte i media playeren, men jeg skulle gjerne ha den ned på maskinen slik at jeg slipper å laste den ned hele tiden. Håper det er noen her som vet om en måte å gjøre dette på. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du må streame/se direkte fra internett. Lenke til kommentar
Serox Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 ok,så det går ikke an å laste seriene ned og så se dem senere? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ok,så det går ikke an å laste seriene ned og så se dem senere? Har ihvertfall ikke kommet over noe verktøy som lar deg laste ned fra NRK. Lenke til kommentar
W Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du kan bruke WMRecorder til å laste ned de klippene fra nrk. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 WMRecorder kan maks ta opp to minutter hvis man bare har en 14 dagers trial, ikke sant? Lenke til kommentar
dapre Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 WMRecorder kan maks ta opp to minutter hvis man bare har en 14 dagers trial, ikke sant? Programmet koster et par hundrelapper. Det er det vel verdt ?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ikke når en liten fugl gav han et par pip på PM. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hmmmm. Trodde ikke det var mulig å bruke ulovlige versjoner av dette programmet, siden det må tilkobles nettet hver gang det er i bruk. Samtidig sjekkes reg.nr. Er reg.nr allerede i bruk virker vel ikke programmet. Slik burde det i hvert fall være. Mvh, Dapre, lovlig eier av WMrecorder Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Den lille fuglen fortalte han om en annen måte å laste ned NRK sin strøm (og alle andre), ikke ved bruk av WMrecorder. Endret 16. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
s@ndm@n77 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Mulig å slå av en prat med denne lille fuglen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå