Gå til innhold

PS2 som kabinett.

Anbefalte innlegg

Finnes det skjermkort som er fysisk små nok for å få dette til å fungere? når det gjelder kjøling og cpu, så har jeg løsninger for det, men må vite om jeg får fysisk plass til en "hel" pc inn i en ps2. da tenker jeg først og fremst på hovedkort med integrert skjermkort, så det blir ikke noe problem. Så kjører jeg med USB lan/blåtann, så det er greit det og, i grunnen.

Så kom opp med noen forslag som passer i kassa til en ps2. Nå har jeg ikke målene foran meg sånn akkurat nå, da min mor stakk av med tommstokken min her om dagen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte det samme med en xbox, men fant ut at det blir litt for lite. Da hadde jeg et M-atx i tankene, men med m-itx og Low profile-kort eller ricer skulle det kanskje være mulig å klemme det sammen i en PS2. En minihardisk på noen tommer kunne kanskje vært å foretrekke fremfor en 3,5 disk?

edit: Heh, jeg har visst avataren Angry kid burde ha :D

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Beklager sen tilbakemelding på denne. :D skal se hva jeg får gjort nå til helgen, ang hardware som skal inn i denne. Prøver meg på dette prosjektet, pga jeg har allerede montert en PS inn i bilen, så det ville være en ypperlig plassering for en PC. :)

Blir å oppdatere posten når jeg finner ut hva jeg gjør, og hvordan. Skal også forsøke å få med noen bilder, men kan ikke love noe. :)

/AK

Lenke til kommentar
finnes folk som har gjort det før vettu. skjekk ut Denne ps2 modden

jepp, så den der. :) blir nok å gjøre det på en litt annen måte, tror jeg kjører uten cd-rom, men med trådløst nettverk, samt en bluetooth enhet for å få kontakt med gps og litt slike ting.

Ellers blir det nok ett epia sp1300, 256 ram, 80gb 2.5" hd som blir hardware. Håper dette får plass, men tror ikke det skal bli noe problem :)

Endret av AngryKid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...