Gå til innhold

DivX - enkle progz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan kan dere anbefale XMPEG...programmet har jo mer bugs enn windows. Goardin Knot er mye bedre på både brukervennlighet og kvalitet.

Ripitall har jeg ikke prøvd men det er vel bare en mer fancy verson av easydivx?

Lenke til kommentar

hvorfor blir det da ikke brukt av NOEN av de proffe ripperne eller anbefalt av for eks doom9 og everwicked?

Og bugs ja...ville ikke engang starte opp hjemme hos meg. Når jeg endelig fikk det til å virke krasja den når jeg skulle sette opp rippen...braaa program

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-12 10:58, SAtam skrev:

hvorfor blir det da ikke brukt av NOEN av de proffe ripperne eller anbefalt av for eks doom9 og everwicked?

Og bugs ja...ville ikke engang starte opp hjemme hos meg. Når jeg endelig fikk det til å virke krasja den når jeg skulle sette opp rippen...braaa program

halla, satam.. aka DjBA2/3 etc.... er nok intel burken din som ikke er helt god =)

[ Denne Melding var redigert av: Shrike på 2002-08-12 13:29 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-12 12:28, Killer_DT skrev:

DVD2AVI og virtualdub comboen gir uslåelige resultater! Bruker alltid DivX5.02pro 2pass, og det er veldig gode greier!

Killer_DT!

Prøvde DVD2AVI, men jeg fikk ut tre filer + wav på tilsammen 3-4Gb... hva har jeg gjort feil???

(brukte Divx5.02, ikke pro, 2pass)

MVH ZemteX

Lenke til kommentar

Hvilke filer var det? Det var sikkert slik at du har under audio-tabben satt til demux all tracks... det betyr at den kopper alle lydsporene ut på HD. Du trenger bare å høre hvilke lydspor er den rette. DU kan bruke mediaplayer til å spille dem etter du har installert NIMO med AC3 kodeket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...