Vorpal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei har en data som ikke vil kjøre min amd athlon 2800+ på 2083 (166) så jeg kjører på 133 nå. det som skjer hvis jeg har den på 166 er at datan restarter seg etter og ha spillt i en halvtimes tid. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Maskinvare? Varmeproblemer? (Sjekk temperatur på CPU, samt Shutdown temp i BIOS. Sjekk temp under load) Støtter hovedkortet ditt den hastigheten? Kanskje den har lav max grense på GHz for CPU'ene. Oppdatert/Installert hovedkort driverne? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Cpu varmen er på 50-55 ved fullt bruk og shutdowntemp er ikke på.. Støtter opp til 2700+ Or higher står det.. jeg har da 2800+ tror du det har stor rolle i dette? Og installerte nye hovedkort drivere for ca 1 måned siden. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tja.. ikke hvis du har en OCZ Modstream 580W... Hadde nok vært en fordel å oppgi nåværende PSU. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Tja.. ikke hvis du har en OCZ Modstream 580W... Hadde nok vært en fordel å oppgi nåværende PSU. Ops.. sorry glemte det har en suntek 300 watt psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå