MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Noen som vet om noe romantisk på spansk? Ikke sånn av det letteste men romantisk og "litt" vanskelig å skjønne. Edit: Romatnisk Endret 4. september 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Corazón I usted . Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Corazón I usted . Som betyr? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hola hoto. Chupa mi verga. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Som betyr...? Før du svarer skal jeg svare deg igjen: Din Gris! Men si hva det er Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Som betyr...? Før du svarer skal jeg svare deg igjen: Din Gris! Men si hva det er Hello hoto. It absorbs my yard. Babelfish ftw. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 You don't wanna know. Bare ikke si det hvis du går på homsebar i et land de kan forstå deg. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Som betyr...? Før du svarer skal jeg svare deg igjen: Din Gris! Men si hva det er Hello hoto. It absorbs my yard. Babelfish ftw. Her tror jeg jeg må ha en oversettelse til norsk også.... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Azzo, you asked for it: Engelsk: Hello faggot. Suck my dick. Sånn går det når man oppholder seg i USA i et år, med nesten bare latino-venner. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 tror ikke det nei.... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg sa du ikke ville vite Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 1. det er ei dame 2. Kor faen lærer du sånn og 3. ka faen gjorde du på homsebar? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Algo romantiko = noe romantisk happy now? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Algo romantiko = noe romantisk happy now? teit... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 1. det er ei dame2. Kor faen lærer du sånn og 3. ka faen gjorde du på homsebar? 1. Jeg skjønte såpass. 2. Latino-venner i USA. 3. Har aldri vært på homsebar. Bare rådet deg til å ikke si det hvis du en gang i framtiden skulle gå deg vill og havne der for å spørre etter veien. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 1. det er ei dame2. Kor faen lærer du sånn og 3. ka faen gjorde du på homsebar? 1. Jeg skjønte såpass. 2. Latino-venner i USA. 3. Har aldri vært på homsebar. Bare rådet deg til å ikke si det hvis du en gang i framtiden skulle gå deg vill og havne der for å spørre etter veien. Fint vi har avklart det da! Flere? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 te quiero = jeg elsker deg. Tror jeg. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 De muerte isla ona secundo quanta kosta de la plattfot gakk gakk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Er det bare jeg som kan google her eller? Edit: Glemte nå selvfølgelig linken da... http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&cd=3..._GXG8_YRMfo_KQN Edit2: Mikka; Du kunne ikke være så snill å skifte avatar snart? Hver gang jeg ser avataren din får jeg assiasjoner med et homofile enegga tvillingpar som utøver insest! Veldig forstyrrende! Endret 5. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå