Hi-Fi Lasse Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Jeg foreslår at alle som "tror" de har peiling på trim og fart heller holder kjeft! Herregud, en derbi x-race i 170? Hva har du røyka a? Det skal temmelig mye til for og få en motard/cross i noe mer enn 130km. En motorhispania rx i 148km er i det drøyeste laget men skal være mulig med værstingtrimmen og perfekte innstillinger av tenning,forgasser osv. Foreslår også at vi slutter og diskutere trim videre i denne tråden. mvh lasse Endret 18. september 2005 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 jeg foreslår at du burde holde munn! neei bare kødder, er enig, som jeg sier jeg vil se det før jeg tror på det... Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ville valgt derbi senda x-race, klarer fint 100 på flata med kun effektanlegg som koster ca 1000kr Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 så denne tilsalgs her i norge for 20 000 kr kjørt 4000 km noen som har gode erfaringer med husqvarna? vet dem selger bra gressklippere,men ikke lett mc:P Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Husqvarna er råe sykler, går som faen og ser råe ut! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 jeg har sett kameraten min har en husqvarna crosser,dem går veeeldig fort synes jeg men jaja.. skal snakke med eieren litt først, har veldig lyst på den,ettersom den koster20 000 kr og er en 125 som jeg ønsker.. Lenke til kommentar
gjermund_f Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 bare så en tulling her oppe hadde skrivd at det skal vilt mye trim til for å få en cbr til å gjøre 150! haha, det var dagens dummeste setning, har jeg cbr, KUN med Leovince SBK komplett annlegg, og cbr har ingen plomber, derfor gir ikke annlegget sykkelen over 15 hk(det er 13,5 hk fra før) og min sykkel gjør litt over 140 på sletta! og ca 145 i nedoverbakke! så ikke undervurder cbr! og til de som er 2taktselskere, en god venn av meg kjører en nsr med målt 28 hk, og han får den såvidt i 150 på sletta! her snakker vi nesten 30 hk, og bare 15 km/t forskjell! :!: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kan få kjøpe min Yamaha TZR 2003 model hvis du vil Bare å sende pm hvis du lurer på noe (følger med trim) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) bare så en tulling her oppe hadde skrivd at det skal vilt mye trim til for å få en cbr til å gjøre 150! haha, det var dagens dummeste setning, har jeg cbr, KUN med Leovince SBK komplett annlegg, og cbr har ingen plomber, derfor gir ikke annlegget sykkelen over 15 hk(det er 13,5 hk fra før) og min sykkel gjør litt over 140 på sletta! og ca 145 i nedoverbakke! så ikke undervurder cbr! og til de som er 2taktselskere, en god venn av meg kjører en nsr med målt 28 hk, og han får den såvidt i 150 på sletta! her snakker vi nesten 30 hk, og bare 15 km/t forskjell! :!: .. Og jeg ler av deg igjen. Har du link til det effektannlegget?. Jeg nekter å tro at en CBR gjør så mye med kun 15hk Hvertfall ikke ekte fart, på ditt speedo, kanskje Endret 24. september 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 bare for og spørre folk her med litt erfaringer, hva er det forteste du har sett eller hvagjøre din moped med fulltrim? jeg vil kanskje satse og se på litt derbi, hørt dem har sterke og bra nok motorer med de am6 motorene! hadde min derbi i 170 i nedoverbakke, målte med GPS HAHA, det skjer ikke! Vet om en RX med blodtrim som ble målt til 148 km/t eller noe i den duren, så jeg setter meg i STERK tvil til 170.. Dessuten, du får villere trim enn det du lister opp, Hebo skal vist være råere. trust me hebo er ikke råere ! bare siden den er oppgitt til 25hk og dette ikke er regna på på simonini... Simonini eier hebo ! kameraten min og meg har akuratt samme trimm og jeg tar han. Han har hebo, jeg tar han med 5km på ts og eier han på ax Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du får ikke 170km/t med en moped, uansett trim. HVERTFALL ikke på en SM! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 som jeg sier "jeg tror ikke på det før jeg for se det" show me a movie, film deg sjøl, film at du kan kjøre så fort! Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Ja, jeg kjøpte meg moped for 1 mnd siden ca. Den er fulltrimmet å går som et uvær, det er en Rieju MRX 04! Forrige eier har selv hatt den i 2 år uten store problemer, men det kommer veldig mye ann på hvordan du selv behandler dette kjøretøyet. Han hadde så vidt hatt den i 100, men jeg klarte nok å jage den opp i 120 km/h! Grisekjører ikke for mye med den, jagern litt iblandt da vettu, men det tålern vel. Skal trotsalt ha den til jeg fyller 18 år. Rieju MRX - Fine å se på - Går bra ( Uplombert ) - AM6, alltså lett å trimme ( Etter hva jeg har hørt ) - Ikke så verst dyr, hvis ikke du skal ha en 07 modell da. - Det holder ialfall Endret 16. oktober 2006 av Kimsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå