TanglewoodD Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Så det å ha en liggesykkel type 50ccm, er akkurat like tafatt som å ha en RMX sånn sett, å les at jeg selv hadde en, å så ikke på meg selv som tafatt... Men det er fortsatt litt tafatt og ha en stor liggesykkel som bråker og går som en 50cmm maskin da.. Men du har rett, Reiju MRX ble først utgitt i 125ccm, og kanskje 250, også 50. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) slapp? hva mener du med slapp det her faktisk ikke slapp i forhold til en moped azz, søren meg 190 km/t fulltrim, i tillegg så er det 4 takter så den har en driiiit grom lyd p seg! og jeg skal si deg når den først drar,da drar den azz! HAHA, 190 km/t? .. Og en ting til, hvor får du trim til CBR? Det får du i allefall ikke i norge, så vidt jeg vet. Men du må gjerne få vise meg en side med trim. Dessuten, en RS gjør 170km/t fulleffekt ( anslåes og være rundt 30-34 hk, kommer ann på innstillingene på sykkelen )... En CBR har nok ikke sjangs på 190km/t, med mindre du bytter motor, det er jeg ganske sikker på. Endret 10. september 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jeg vil ha en moped som går fort! kan lett trimmes(såkalt at det ikke blir dyrt og trimme) en som går gjerne over 100 km/t med trim! en som ikke skjærer seg så fort etter og ha trimmet den! en jeg kan tåler mye!(skal kjøre litt langt kanskje fra meg til oslo(cirka 6 mil) og en som er pen ikke stygg! og en ganske ny! en pris klasse på 15 000 kr og opp til 32 000 kr! hørt at derbi har veldig sterke moped-motorer? hvor for kjøper du deg ikke en lett-mc istede.. Akkurat det jeg tenkte på også. Trådstarter beskriver jo en lett-mc. Du får fine lett-mc'er til 32 000. Eneste er vel at lappen koster litt mer. Desto viktigere har du andre fordeler, du kan kjøre lovlig på alle veier i norge, og du kan ha en bakpå, og sykkelen er i større grad enn en moped laget for forholdene du beskriver. Tror virkelig en lett-mc er tingen for deg! PS: Beklager hvis trådstarter mener dette tipset er off-topic. Edit: Så nå ditt svar rett ovenfor, men likevel Kjøp deg en brukt NSR, går 120 orginalt, og do kan få brukte NSRer ned i 10 000 - 15 000kr, og då har du nokk til lappen og Sykkel til under 32 000kr. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) De NSR`ne er det nok noe feil på, NSR som er i ok stand må du gi 20 - 25 000 for. ( de gamleste NSR`ne er nok litt billigere, men er nok ikke strøkne akkuratt:P ) Endret 10. september 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 De NSR`ne er det nok noe feil på, NSR som er i ok stand må du gi 20 - 25 000 for. ( de gamleste NSR`ne er nok litt billigere, men er nok ikke strøkne akkuratt:P ) naboen min kjøpte en nsr til 11 000kr, og den er det så og si ingen feil på, bar enoen få ting som blei reparert på en liten stund. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du får aldri en CBR i 190. Uansett. Kanskje i 150 med vill trim. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 De NSR`ne er det nok noe feil på, NSR som er i ok stand må du gi 20 - 25 000 for. ( de gamleste NSR`ne er nok litt billigere, men er nok ikke strøkne akkuratt:P ) naboen min kjøpte en nsr til 11 000kr, og den er det så og si ingen feil på, bar enoen få ting som blei reparert på en liten stund. Flaks, får sjeldent NSR nedi den prisen uten alvorlige skader Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ok, noen som ikke har peil her ser jeg, med den prisen du snakker om, snakker jeg om dette, Deribi senda x-race, simonini 90cc sylinder, oko 19mm forgasser, ninja eff anlegg, nytt insug, 15T drav forran, malossi powerfilter, reed ventil blad. da tenker jeg den derbien skal gjøre godt over 120km/t Priser: Derbi 22000 sylinder 4000 ninja eff anlegg 1800 oko gasser 700 reed 300 powerfilter 300 innsug 200 så for litt under 30k får du en mopeder du kan regne med at du erier alle andre med, derbien er megen tin, god å sitte på, og en gamp på bakhjulet ! Den har også veldig god kvalitet, og på simonini sylinderen følger det med en ny veiv som tåler opp til 18k omdreininger, lykke til ! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 bare for og spørre folk her med litt erfaringer, hva er det forteste du har sett eller hvagjøre din moped med fulltrim? jeg vil kanskje satse og se på litt derbi, hørt dem har sterke og bra nok motorer med de am6 motorene! hadde min derbi i 170 i nedoverbakke, målte med GPS Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du er klar over at du spør om noe ulovlig (mtp. trimma moped som går over 100 km/t)? Det blir vel på linje med å spørre etter warez, tråden rapporteres. ikke tru du er noe da forbanna stakkar, hater deg værre en pesten, ikke tru du er noen "god" bruker selv om du er så viktiggriper, velslevoksene stakkar, brenn i helvete ! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) bare for og spørre folk her med litt erfaringer, hva er det forteste du har sett eller hvagjøre din moped med fulltrim? jeg vil kanskje satse og se på litt derbi, hørt dem har sterke og bra nok motorer med de am6 motorene! hadde min derbi i 170 i nedoverbakke, målte med GPS HAHA, det skjer ikke! Vet om en RX med blodtrim som ble målt til 148 km/t eller noe i den duren, så jeg setter meg i STERK tvil til 170.. Dessuten, du får villere trim enn det du lister opp, Hebo skal vist være råere. Endret 10. september 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hadde min derbi i 170 i nedoverbakke, målte med GPS Håper det er garanti på den GPS-en. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) ikke tru du er noe da forbanna stakkar, hater deg værre en pesten, ikke tru du er noen "god" bruker selv om du er så viktiggriper, velslevoksene stakkar, brenn i helvete ! Og for dette personangrepet pådro parachute_X seg moderators vrede. Jeg slettet et par andre innlegg som par preg av spam i samme slengen... Geir Endret 12. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 det er egentlig veldig bra, ikke noe særlig for nye bruker som kommer og går Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 HAHA, det skjer ikke! Vet om en RX med blodtrim som ble målt til 148 km/t ellerno Da syns jeg det burde være passende og si HAHA til deg også. Ja, jeg er enig i at ingen moped med 50ccm motor kan gjøre over 170km/t. Og ikke tro at en Motorspania RX kan gjøre 148 km/t. Det går ikke, den forbaska ramma hadde vridd seg på den spanske møka. 120-130, ja, det er fult mulig. Men 150km/t. Det er fort. Og kanskje litt vel for fort Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det virker som det er veldig få som egentlig er klar over hvor mye ekstra krefter som trengs for å øke hastigheten f.eks. med bare 10km/t. (f.eks. fra 120 til 130). Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 HAHA, det skjer ikke! Vet om en RX med blodtrim som ble målt til 148 km/t ellerno Da syns jeg det burde være passende og si HAHA til deg også. Ja, jeg er enig i at ingen moped med 50ccm motor kan gjøre over 170km/t. Og ikke tro at en Motorspania RX kan gjøre 148 km/t. Det går ikke, den forbaska ramma hadde vridd seg på den spanske møka. 120-130, ja, det er fult mulig. Men 150km/t. Det er fort. Og kanskje litt vel for fort Jo, det er bevist og mulig. Husker ikke helt navnet på brukeren, men tror han er på mp.com. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 er vel ikke alle man kan stole på her, men når folk sier den og den farten blir ejg litt forvirra,er det sant eller er det ikke sant? så en kamerat av meg kom bort til meg og sa at du kunne få en mt5 til og gå i 150 km/t tror jeg lite på sa jeg og ville gjerne se det først, også sa jeg etterpå, hva er det han har på mt5 sin da? neo han hadde turbo osv, ja da er først må jeg se at det er sant,ellers er det ikke sant,men du kan jo få NOS på din moped, og det er faktisk sant,men ting kan skje med NOS også, så jeg ville kanskje satset på en liten prøve flaske og se hvor fort det går på virkeligheten, så det blir et nytt prosjekt og se om hvor fort en moped/lett mc kan gå med NOS Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ok, noen som ikke har peil her ser jeg, med den prisen du snakker om, snakker jeg om dette, Deribi senda x-race, simonini 90cc sylinder, oko 19mm forgasser, ninja eff anlegg, nytt insug, 15T drav forran, malossi powerfilter, reed ventil blad.da tenker jeg den derbien skal gjøre godt over 120km/t Priser: Derbi 22000 sylinder 4000 ninja eff anlegg 1800 oko gasser 700 reed 300 powerfilter 300 innsug 200 så for litt under 30k får du en mopeder du kan regne med at du erier alle andre med, derbien er megen tin, god å sitte på, og en gamp på bakhjulet ! Den har også veldig god kvalitet, og på simonini sylinderen følger det med en ny veiv som tåler opp til 18k omdreininger, lykke til ! Skyt deg selv i foten en gang til da! For det første: Jeg har aldri sett simo til derbi (Er dog ikke 100% sikker på om det finnes eller ei, men jeg har ikke sett det) For det andre: En 19 mm gasser er ALTFOR liten til simo syl. Så, slutt med kritisering av andre, når du ikke har peil selv. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) er vel ikke alle man kan stole på her, men når folk sier den og den farten blir ejg litt forvirra,er det sant eller er det ikke sant? så en kamerat av meg kom bort til meg og sa at du kunne få en mt5 til og gå i 150 km/t tror jeg lite på sa jeg og ville gjerne se det først, også sa jeg etterpå, hva er det han har på mt5 sin da? neo han hadde turbo osv, ja da er først må jeg se at det er sant,ellers er det ikke sant,men du kan jo få NOS på din moped, og det er faktisk sant,men ting kan skje med NOS også, så jeg ville kanskje satset på en liten prøve flaske og se hvor fort det går på virkeligheten, så det blir et nytt prosjekt og se om hvor fort en moped/lett mc kan gå med NOS Turbo på 2-takt, tviler. Mt-5 i 150? .. Haha!.. Det er nok meget umulig, med mindre du bytter ut motoren til en 250ccm eller noe.. Endret 18. september 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå