Bruun Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje synke litt i prisklasse og kjøpe en Honda MT5? Så en på motorveien her om dagen, og tro det eller ei, den klarte seg faktisk ikke så værst. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje synke litt i prisklasse og kjøpe en Honda MT5? Så en på motorveien her om dagen, og tro det eller ei, den klarte seg faktisk ikke så værst. Så en firehjuling på motorveien. Inntil oslo. Bruker og lage traffikkork noen ganger ja. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 tenkt på det, men blir dyrt, har penger til det! men jeg er litt interessert om et finnes no bra mopeder for tiden! Ha ha, at det går an. Ikke råd til lettmc-lappen? Her skal du kjøpe deg moppis til 32.000 også har du ikke råd til lettlappen? Hva med å kjøpe deg en pent brukt 125 ccm til 24.000,- og bruk 8.000,- på å ta lappen? Dadah!! D'oh Hvor får man lettmc lappen til 8k? Alle de jeg kjenner med lett lappen brukte ca 14k tilsammen! *Host*Lengesidenjegvar16*host*kremt* Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 14k? det er mange tusen mere enn jeg nettopp brukte på tung lappen jo. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) tenkt på det, men blir dyrt, har penger til det! men jeg er litt interessert om et finnes no bra mopeder for tiden! Ha ha, at det går an. Ikke råd til lettmc-lappen? Her skal du kjøpe deg moppis til 32.000 også har du ikke råd til lettlappen? Hva med å kjøpe deg en pent brukt 125 ccm til 24.000,- og bruk 8.000,- på å ta lappen? Dadah!! D'oh Lett lappen til 8k, det er et SJELDENT syn! Men er hovedsaklig enig... Legge på 4 tusen så har du lett lappen liksom. Endret 7. september 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 jeg brukte 9k på tunglappen. og det var mer enn jeg burde ha brukt. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Skal nevne en moped som ikke er blirr nevnt før. Suzuki RMX, har skrudd en del på sorten og synes de er lette og ha med å gjøre. De går godt (120km/t med en del trim) og de ser tøffe ut. Er ikke noe fan av de små fisrakettene som er kopier av tung-sykler. Moped skal være halv-cross etter min mening. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 jeg har ragna ut at jeg har brukt 7000,- på lett lappen med oppkjøring den 30 sep. så det er fullt mulig, men jeg kjenner ikke mange som har klart det under 10k jeg heller. Nå har jeg kjørt en del før da... (ikke får å skryte men) ååå gleder meg til jeg får lappen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skal nevne en moped som ikke er blirr nevnt før. Suzuki RMX, har skrudd en del på sorten og synes de er lette og ha med å gjøre. De går godt (120km/t med en del trim) og de ser tøffe ut. Er ikke noe fan av de små fisrakettene som er kopier av tung-sykler. Moped skal være halv-cross etter min mening. Som du sier selv, så skrur du en del... Hadde som de fleste sikkert har fått med seg, en Derbi GPR, å hadde ikke noe problemer med å kjøre fra RMX'er som "visstnok" gjorde 120 på speedoen... Min var da spansk original, å gjorde noe mellom 100-110km/t på speedoen, så enten er det stort avvik på RMX, eller så viste min for lite ( ) Vet du forresten at RMX er kopi av en stor sykkel det å? RM500 eller 750 mener jeg den het... Så det å ha en liggesykkel type 50ccm, er akkurat like tafatt som å ha en RMX sånn sett, å les at jeg selv hadde en, å så ikke på meg selv som tafatt... Syns min var kul, MYE bedre å kjøre enn Furia, S/RMX osv osv.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) RMX50 er rett og slett en RMX kopi (av større RMX-er) http://www.koups.com/sales/suzuki/images/1.../rmx250wyel.jpg Edit: Bildet er av en litt eldre modell. Endret 8. september 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) noen som vet om det finnes 125 cc i RMX? dessuten alle disse enduro sykkelene ligner veldig på en crosser ikke alle men noen! kikket faktisk påen nettside i tyskland, der hadde dem honda CBR 125cc for 15 000 kr brukt! men og få frakta den hit til norge vil det komme på 22 000 kr,pluss reg,blir cirka 24 000 kr da,sparer da 9000 20 000 kr men 20 000 kr er ny da men sånn cirka..det er mye penger ! Endret 8. september 2005 av hølands_gutt Lenke til kommentar
Derbi-driver Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) sabifnufpåFVBpå! Endret 8. september 2005 av Derbi-driver Lenke til kommentar
Derbi-driver Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Det er kun er alternativ: Derbi! Om du har over 30000,- kan du se på de nyeste, da for du alt i et! Design, holdbarhet, supermotor og status;) Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 ja det er fin moped men faller ikke så veldig for den! dessuten er det ganske mye penger for en moped synes jeg.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 ja det er fin moped men faller ikke så veldig for den! dessuten er det ganske mye penger for en moped synes jeg.. Det er ALT FOR mye for en knallert. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 jeg har prøvd og undersøke litt med det og få inn en NSR/CBR da vil jeg såklart spare mye penger, men jeg lurer på om noen som vet hvordan jeg for skilter og hvor mye det vil koste? regner med sånn cirka på en CBR litt brukt inn til norge med alle papirer blir cirka 26 000 kr, pluss skilter vet jeg da ikke.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Du er klar over at du spør om noe ulovlig (mtp. trimma moped som går over 100 km/t)? Det blir vel på linje med å spørre etter warez, tråden rapporteres. Han nevner overhodet ikke at den skal kjøres på vei, for alt du vet så skal den kjøres på lukket område. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg har prøvd og undersøke litt med det og få inn en NSR/CBR da vil jeg såklart spare mye penger, men jeg lurer på om noen som vet hvordan jeg for skilter og hvor mye det vil koste? regner med sånn cirka på en CBR litt brukt inn til norge med alle papirer blir cirka 26 000 kr, pluss skilter vet jeg da ikke.. Blir nok ikke SÅ værst pris, men, CBR? Den er virkelig LITEN og SLAPP. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 slapp? hva mener du med slapp det her faktisk ikke slapp i forhold til en moped azz, søren meg 190 km/t fulltrim, i tillegg så er det 4 takter så den har en driiiit grom lyd p seg! og jeg skal si deg når den først drar,da drar den azz! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hva så om gutten spør om trimmer ? Hvem er det som ikke har en trimma moped eller har hatt i hagen før a? Tåplig og rapportere spør du meg. Jeg ville sagt en Honda MT5, trimmer bra, holder lenge, og er fine Og ikke minst billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå