Bonatini Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Idag når jeg kom hjem fikk jeg se broren min fikle med pcen min. Han hadde kommet seg inn i bios og greid å klokke cpuen. Jeg var rask med å stille tilbake innstillingene men rett etter sa det PANG og pcen tok fyr. Jeg hentet et laken og fikk slokket brannen tilslutt. Er det store sjansjer for at noen av delene har overlevd dette? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Høres mer ut som han har "fiklet" med knappen på strømforsyningen din. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 er muligens kortslutning i de fleste delene, men det er jop bare å teste, å skjekke hvilke deler som er intakte, i en annen maskin selfølgelig Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Høres mer ut som han har "fiklet" med knappen på strømforsyningen din. ja, hvis strømforsyningsknappen ser ut som bios så, og hvis du greier å klokke en CPu med å trykke på knappen på forsyningen så er du jammen god eks. trykk 5 ganger i sekundet, så klokker du CPUen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Det han mente av 110/220 V bryteren bak på PSU. Setter du den til 110V siker det bang, poof og muligens *flamme*. EDIT: Det er jo helt insane hvor mye jeg skriver feil for tiden. Endret 4. september 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bilder? Føler med deg Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Bilder? Føler med deg Har desverre ikke kamera for hånden nå. Men når jeg snakket litt med bror min sa han at han ikke trykkte på noe bak, så da utelukker vi PSU Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ja, hvis strømforsyningsknappen ser ut som bios så, og hvis du greier å klokke en CPu med å trykke på knappen på forsyningen så er du jammen god Les hva JohndoeMAKT skriver du, glupingen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) ja, hvis strømforsyningsknappen ser ut som bios så, og hvis du greier å klokke en CPu med å trykke på knappen på forsyningen så er du jammen god Les hva JohndoeMAKT skriver du, glupingen. Litt vanskelig det når han var først ute med sin post...mulig litt spøk inni der også eller? Men dersom ikkje, god lesing det der ja Endret 4. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Han kan vel lese det selv om han var først ute med sin post? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Gi broren din et realt spark i ræva å be han om å punge ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Han kan vel lese det selv om han var først ute med sin post? As said! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå