Artistic.Hipster Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Kjører på med noen flere cover jeg har laget i det siste(du finner alle disse å flere på Generetic(men man må enten betale eller bevise for admin at man er verdt adgang, slik jeg gjorde ) Det er to versjoner av The Matrix coveret en som inkluderer Revisited og en uten. Collection: Last ned her: Del 1 Del 2 Del 3 Trilogy: Last ned her: Del 1 Del 2 Endret 4. september 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Meget, meget bra Utrolig lekre saker! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Najs! Digger Matrix triologien (Animatrix også) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nice....det er det absolutt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Takk for kommentarer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er imponert! Hvordan har du laget dette? Har du mikset sammen alt selv (bortsett fra bildene), eller er det ting som er hentet fra internett og mikset sammen? Det mest imponerende er gjennskinnet i solbrillene på reloaded coveret. Lagde du det selv? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 nei bildet er sånn,har plakaten her rett ved siden av meg. jeg er kansje den største matrix fan'en her på forume så jeg burde vite det. ingenting slår covere til the ultimate collection Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) nei bildet er sånn,har plakaten her rett ved siden av meg. jeg er kansje den største matrix fan'en her på forume så jeg burde vite det. ingenting slår covere til the ultimate collection De er jo slappe Det var en grunn til at jeg brukte utallige timer på å lage disse Gjenskinnet i solbrillene var der fra før ja, men er ikke noe hokus pokus å få til. Holder på å lage et cover i samme stil for "Matrix DeZIONized som er en "fanedit" av reloaded og revolutions hvor Zion er fjernet og historien fokuserer mer på at Neo er "the one" Endret 10. oktober 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 zion er jo et viktig "punkt" i selve filmen...vår ellers kan de overleve? dette skule være den eneste byen som var igjenn Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 zion er jo et viktig "punkt" i selve filmen...vår ellers kan de overleve? dette skule være den eneste byen som var igjenn Zion ødelegger temaet i filmene... Men alle kan jo forskjellige meninger. Har ikke sett filmen selv enda, men etter hva jeg har lest har den bare fått positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå