FpsStu Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg fikk kameraet fra komplett... hva gjør denne reset knappen som ALLE snakker om? Har noen klart å åpne kamera'et uten å ødelegge det? (forklar eller link) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Det er et klistremerke under, ta det av og skru ut skruen. Bruk neglene eller en kniv til å sprette det opp. Pass på at du ser hvor søkeren havner siden den har en tendens til å falle ut. Jeg har laget hull for reset knappen og fjernet fokuserings låsen. Og det virker fremdeles. Det er din egen feil hvis du vraker det! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Det fungerer bra etter å ha åpnet det. Sjekk artikkelen. http://www.digitalkamera.no/tester/mustek_...ini2/index.html Jeg har åpnet det flere ganger nå av forskjellige grunner, og blitt en erfaring rikere: Ikke skru på linsen når dekselet er av og ikke løsne på skruene rundt CMOS-brikken. Det krever mye prøving og feiling for å få det tilbake i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå