Gå til innhold

Kjøp av bærbar pc til 8-9000.

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha xp på den nye da. Men eg må registrere på laptopen visst eg installera xp på den? Vil det sei at det er enklast å kjøpe ein ny CD?

BTW: må stikke no...takk for hjelpa til no da :thumbup:

Ja, har du en orginal vanlig versjon av XP krever den aktivering for å fungere lengere enn 30 dager. Det letteste er uten tvil å kjøpe en XP til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har du en orginal vanlig versjon av XP krever den aktivering for å fungere lengere enn 30 dager. Det letteste er uten tvil å kjøpe en XP til.

Ja ok, ho kjem vel til å gjere det visst ho skal ha den dataen..

Er det stor forskjell på Home edition og xp?

Og kort oppsumert er Tundraen det beste kjøpet av dei eg har sett på, det er vel rett.

[suiCidE]  Skrevet 06/09/2005 : 19:46

Kjøp en Acer i 4000 serien, helt grei maskin og kan lett overklokkes med Clockgen, har gjort dette selv med min 4150 med PM 725 prosessor(1.6ghz) som jeg har klokket til 1.95ghz. Pc'en har nokk enda mer overklokkingspotensiale, men jeg gidder ikkke klokke den mer:P

Ja, er det lett å klokke da? Eg kan det ikkje, sikkert ikkje ho heller...

Kan det gå ann å klokke den opp for masse slik at den blir ødelagt og går i tilfelle garantien da?

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar

Ser selv etter en bærbar i samme prissegment. De maskinene jeg vurderer er:

SHG.no 4000

Centrino 750 (1.866GHz – 533FSB), 1024MB DDR400, 80GB HD (8MB Cache), 15 TFT, DVD±RW, VIA Unichrome Pro VGA, LAN, 54MBIT WLAN

http://www.shgcomputers.com/produkter/info...672&language=no

Pris: 8393kr uten WinXP

HP ZE2247EA

AMD Turion 64 Prosessor ML-28, 1024 MB DDR PC2700 333 MHz (2x512 MB),80 GB EIDE ATA 100 4200 rpm, 15" XGA TFT, ATI RADEON XPRESS 200M IGP, DVD±RW, LAN, 54MBIT WLAN

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53363

Pris: ca. 8800kr med WinXP

Tundra 1557E

Intel P-M 1.7GHz/512MB/80GB/DVD RW/15"/R9700 64MB

http://www.psdata.no/ps.asp?it=113104

Pris: 8595kr uten WinXP

-----

Hvilken modell vil være det beste kjøpet? Pcen skal i utgangspunktet ikke brukes mye til spill, mest skolebruk, men er ment å skulle vare noen år uten at den blir oppfattet som treig etter 1 år.

Pris i hundrekroner er ikke svært viktig. Det viktigste er ytelsen.

Endret av NoXify
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser selv etter en bærbar i samme prissegment. De maskinene jeg vurderer er...

Ser at det ikke er noen netshops som har noen av disse modellene inne på en liten stund. Men er fortsatt interessert i å vite hvilken av disse som vil være det beste kjøpet, og hvorfor. Maskinen skal i utgangspunktet ikke brukes til spill, men er ment å skulle vare en stund, og er derfor best å ha noen specs som sparker litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...