Amd_Barton Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 gled deg til mortal strike, deler rogues i to Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Warrior er jo et valg mange blir mest førnøyde med når den når 60 og får seg en bra 2handed. Hold ut litt til og du får en større godbit enn du kanskje føler nå Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Lei av warrior? Trodde ikke det gikk an Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Etter litt pause å begynte det å bli morsomt igjen, spesielt etter at arathi basin kom elsker bare det stedet, fikk med meg en priest her om dagen og vi eide nesten alt Aldri hatt det så morsomt før Lenke til kommentar
JRL Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 lvl til 60, liker du det ikke, så ebay og kjøp en annen class Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er ikke uvanlig og bli lei i lvl 43-48 Men du må bare ta zul farrak none ganger til du kan ta alle lvl 49+ instancene Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) lvl til 60, liker du det ikke, så ebay og kjøp en annen class Akkurat det er de siste jeg kommer til å gjøre Men nå begynner det å bli morsomt igjen, har extremt mye rest xp, men xp-baren må væra bugga for jeg ser ikke hvor mye rest jeg har Endret 28. september 2005 av tu30r6 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du får bare halvannen level rested. Ingen bug, indikatoren forsvinner bare over til det nye levelet. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvis du er lei, lag deg en ny character. Jeg spilte roguen min opp til level 36 og begynte å bli mektig lei av å grinde til mount, så jeg laget meg en prest slik at jeg kunne få rested xp (og delvis fordi en kompis laget ny character) på roguen min. Det ente opp med at roguen min ble alt og presten ble main (som btw er 52 nå). For alt du vet kanskje du liker en anne klasse bedre, hvis ikke har får du mye rested xp på warriorn. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har startet opp en undead mage, artig nok, men jeg får ikke helt lyst til å fortsette på magen, for nå nermer jeg meg jo lvl 50 på warrioren, og da er jeg også nermere lvl 60 osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå