V-by Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har spilt meg opp en warrior til lvl 46, men nå syntes jeg det har begynt å bli mektig kjedelig. Så det jeg lurert på er om noen har noen tips om hva jeg skal gjøre for å få lyst til å spille igjen, noe artig å gjøre som jeg får xp for å og å starte en ny har jeg vurdert, men det er så leit når jeg først har kommi så langt på warrioren Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er lvl 49 warrior nå jeg.. Synes faktisk bare det blir gøyere å gøyere med char'en min =) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Var ganske dritlei rundt samme lvl. Er 58 nå, det som redda meg er tanken på at end game blir nærmere for hver eneste lvl. Er også aktiv med AV WSG når det er sjangs. Så om levling ikke er tingen kan du ta å fikse litt honorpoints. Men ta deg en liten pause du, få litt rested. Går 1-2 levler fort og vips er du nesten lvl 50 Og da får du recklessness! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Får prøve å komme meg over haugen... så får me sjå er messom ikke noen "artige" steller å queste heller Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hva slags spec kjører du? Har selv hatt fury-spec siden early 50's og angrer som en hund på at jeg ikke har gått dette hele veien, dette er kjempeskøy! Dessuten er det flott til grinding, og sist men ikke minst så er det ikke mange som gjør det! Kjører du def-spec så må jeg nesten få lov til å påstå at du er helt på jordet. Def-spec funker ikke til levling, og bør helst ikke vurderes før du er høyt oppe på 5x, de fleste jeg veit om drøyde til 60 med dette. Mine to øre. Denelin - 59 warrior, Silvermoon. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg kjører fury. orker ikke tanken på def-spec., liker og ha litt damage og heller en health potion i bakhånd Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg kjører fury. orker ikke tanken på def-spec., liker og ha litt damage og heller en health potion i bakhånd Fury som i dualwield? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 grind ghosts i azshara til 51, så begynner du i wpl og grinder undead dær. så runder du av med å grinde legashi demons til lvl 60. og da tar spillet helt av med ca 10 endgame instances. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 grind ghosts i azshara til 51, så begynner du i wpl og grinder undead dær. så runder du av med å grinde legashi demons til lvl 60. og da tar spillet helt av med ca 10 endgame instances. Som man også blir lei av en gang Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 grind ghosts i azshara til 51, så begynner du i wpl og grinder undead dær. så runder du av med å grinde legashi demons til lvl 60. og da tar spillet helt av med ca 10 endgame instances. Som man også blir lei av en gang men det kommer da nye ting stadig vekk Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg kjører fury. orker ikke tanken på def-spec., liker og ha litt damage og heller en health potion i bakhånd Fury som i dualwield? Err, er det veldig mange der ute som bruker 2h med fury-spec? :o Jada, veit at Slam kan brukes med super-treige våpen, men de 20 talent-pointene eller hvor mange det er man må ha for å få den forbedra er vel bedre brukt i arms uansett. Dessuten spiser Slam rage. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg kjører fury. orker ikke tanken på def-spec., liker og ha litt damage og heller en health potion i bakhånd Fury som i dualwield? Err, er det veldig mange der ute som bruker 2h med fury-spec? :o Jada, veit at Slam kan brukes med super-treige våpen, men de 20 talent-pointene eller hvor mange det er man må ha for å få den forbedra er vel bedre brukt i arms uansett. Dessuten spiser Slam rage. fury damage Noe stemmer ikke Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fury > arms til grinding Arms > fury til molten core Er avhengig av å ha inkommende damage for å gjøre noe som fury warrior. Ikke undervurder fury warriors, de kan gjøre mye damage de og Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Prøv å spille med en annen char, få litt pause fra warrioren. Jeg har 3 forskjellige jeg bytter mellom. Da blir det aldri kjedelig. Etter noen lvler får du mest sannsynlig lyst å spille med warrioren igjen. Endret 5. september 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg kjører fury. orker ikke tanken på def-spec., liker og ha litt damage og heller en health potion i bakhånd Fury som i dualwield? Err, er det veldig mange der ute som bruker 2h med fury-spec? :o Jada, veit at Slam kan brukes med super-treige våpen, men de 20 talent-pointene eller hvor mange det er man må ha for å få den forbedra er vel bedre brukt i arms uansett. Dessuten spiser Slam rage. fury damage Noe stemmer ikke Fury warriors gjør mer damage enn MS over tid. Har ikke samme burst damage da selvfølgelig... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 fury damage Noe stemmer ikke Veit ikke jeg, hoppa opp 40 (fra 100ish til 140ish) dps når jeg gikk fra pole-specca arms med Ice Barbed Spear til fury-spec hvor jeg da brukte Flurry Axe/Axe of Rin'ji, nå bruker jeg Blazing Rapier/Hookfang Shanker. Kan tenke meg at med en gang du ser "dual wield" så tenker du "ånei, masse tap av skade i offhand!". Vel, det er nå rett og rimelig det, men nå har jeg * talents i offhand-bruk: 25% ekstra skade, * jeg har talents i enrage: 25% ekstra skade når jeg blir critta, * jeg har talents i flurry: 30% økt attack speed de fem neste slaga når JEG critter (noe som ofte fører til at hvis man critter en gang så drøsser det inn med flere), og * jeg har talents i improved battleshout som gir 25% økt attackpower. For ytterligere økt skade kan man lettere spamme heroic strike i zerkstance/furybuild på grunn av økt STRØM av rage (selv om du får mer av hvert slag med stor tung 2h), pluss et par talents som ytterligere øker strømmen (40% sjans for ekstra rage på hvert slag, med to kjappe våpen blir det fort litt her - og ikke minst improved berserker rage som brått kan bli hovedkilden til rage en stund). Dette er mine erfaringer, og jeg har ikke engang nådd lvl 60, så ta det for det det er, men jeg synes i alle fall fury-build er veldig moro å levle med, så får jeg heller se om jeg syns jeg må finne på noe annet når jeg skal begynne med engame-stuff. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nå er warrioren min lvl 38 og kjører arms build hittil. Når jeg runder 40 skal jeg respece til furry og kjøre dw. Er lei av å slå så tregt selv om jeg tar mye dmg per slag, og critan blir høyere. Men jeg synes det er stiligere med dw enn 2h. Til tider er jeg også lei warrioren min så derfor har jeg x antall andre char på rundt lvl 30 som jeg kan spille med. Men siden jeg nærmer meg mount med warrioren har jeg plutselig fått en kick med å spille med den. Kan ikke vente med å komme hjem fra skolen å fortsette grindingen til mount. Og etter det virker det ikke så lenge til endgame heller, og flere inctanser åpner seg. For jeg begynner å bli lei Gomeragan og the stochade. Lykke til videre med warrioren din Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror ikke jeg kunne klart meg uten MS. Driter i om fury spec gjør mer eller mindre damage, men den 50% dårligere healing debuffen er så utrolig bra i pvp mot visse klasser, samt mot paldin-mobs (som de i tyr's hand) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Prøvde å spille litt på en av de andre charene mine, men det virker som jeg er lei av hele WOW tar en pause på noen måneder så kommer det seg nok snart, orker likskom ikke å spille så lenge av gangen før jeg blir lei Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg ble så drita lei av warrioren min rundt lvl36-37. Men jeg klarte å presse meg til lvl60 etter en liten pause. Nå har jeg Prot spec og er ganske aktiv i instances. Jeg må si at nå er warrioren noe av det kuleste, jeg mener, ingen er så aktiv i instances som war. Det kan være et helvette noen ganger å holde agro på en mobs gruppe på over 4. Spesielt når damagedealerene ikke skjønner at de må angripe samme moben hele tiden. Har vært med på WSG noen ganger og må si at jeg tror jeg er verden verste PvPer i prot spec! Jeg har aldri mer enn 2-3 killing blows... Skal bare samle noe bra pvp eq fra instansene nå før jeg respecer til MS-build. (har aldri prøvd Mortal strike før!) Azazeal, Suicide Squad, Deathwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå