Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

120000 i året for bredbånd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og eg antar at sjefane hos enivest er småforbanna. som eg skjønner godt.

Hvorfor skulle de være det? De leverer jo ikke til nærmeste sentral, helt opp til Enivest om de vil bygge ut på denne sentralen i konkuranse med Telenor. Det er jo et fritt marked.

 

Eller er de småforbannet over at Telenor rapper kundene som de har tjent mye på ved å bygge ut en sentral som de ikke støtter.

 

I følge siste avis oppslaget ifra lokal avisa, så hadde arne birkeland og andre allerede tegnet kontrakt med Telenor om benytte de når sentralen ville bli utbygd (i sommer, altså utbyggingen ikke overrasket forsinket). Tror heller hele artikkelen er en del av en kampanje for at Telenor skal få fingeren ut å bygge ut sentralen som de har lovet.

Lenke til kommentar
er ikkje enivest som har tjent mest på det der..

 

det som står i artikkelen og sånt hadde alt feil. og den siste artikkelen gjorde alt berre teitare..

 

just wait:P

Neida, Enivest har sikkert ikke tjent mer på han enn andre, det er telenor som leverer til standard priser for digital leid linje. Og prising av denne baser seg på avstand mellom termineringspunktene. Så da er det opp til Enivest å sørge for at den kostnaden er minst mulig.

 

Men vi vet ikke alle sider om saken, som det står i artikkelen. Derfor har jeg brukt forbehold om at det som har kommet frem i artikkelen og kapaksøk ifra agvg er korrekt.

 

Siste artikkel gjorde ting klarere, altså den viste en av grunnene til at første artikkel kom på trykk. Samt viste hvor mangelfull første artikkel var. Det å få dyr 2 Mb/s digital leidlinje i Oslo er heller ingen problem, bare terminer den på hver sin side av byen det. F.eks. en ende på bogstad og den andre på holmlia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...