Kriwin Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heisann!1 Jeg har altså et Problem med Biosen min! Problemet er at Når jeg skal stille på noe i bios og skal Save og Reboote så Skrur pcn seg bare av. Og når jeg skal starte pcn igjen må jeg Loade Defualt for at den skal Fungere! Så skjønner ikke en dritt nå! Kan noen Plis Hjelpe meg? Lenke til kommentar
The Real Cartoon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kan være at CMOS er korrupt, har du prøvd å resette CMOS med jumperen på hovedkortet og så prøve igjen? Hvis det ikke hjelper, så er det nok noe annet som er feil på hovedkortet... Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Ja har prøvd det men Hjalp ikke! Blir så irritert når sånt skjer! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Prøv og bytt cmos batteri, det lille runde på hk. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Prøvde det nettop og det funka ikke!!:(:S:S Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det holder med en tråd om emnet Kongen_w. Denne tråden stenges, videre diskusjon kan tas i den andre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg