MemorY Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja han er født i 88. Gikk tiende ferdig i vår. Han er utrulig god. Skal han ikke da etter planen ha begynt VK1 i år? Om han er født i 88, mener jeg. Gjør jo ikke noe om han en født i 88.. Catch DaY er jo født i 87 han var med å vinne CPL da han gikk vk1. Lenke til kommentar
munky Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 real er uansett født i 89. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Gleder meg også svært til å se HLTV demo med denne matchen! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 real er født i 89, og går på samme skule som meg Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er disse de yngste som har vunnet i CPL ? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er disse de yngste som har vunnet i CPL ? Skulle tro det. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er vel en minstealder på 16 år, tror jeg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 De vant pga Real + awm og oops. oops = beste aimern i Europa! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 De vant pga Real + awm og oops. oops = beste aimern i Europa! Ening. Real mot mibr. 20-2 elns i stat som T. Er noe av det sykeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) real er uansett født i 89. riktig. Eg som roter. Btw: Real er utrulig god men han spiller noe jevligt mykje da, spelt cs veldig lenge også. Men samme det han er ein rik gutt som tjener på det han liker best. Endret 7. september 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er vel en minstealder på 16 år, tror jeg? Herregud, så mye folk gjetter og later som om de vet i denne tråden. CPL i USA kjører en aldersgrense på 17 år, fordi CS har 17-årsgrense i statene. Noen fast aldersgrense for å delta i CPL er det ikke. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fikk dessverre ikke med meg Team9 "live", men så demo nå! Vidunderlig, eneste jeg hater er den stygge laggen! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Er vel en minstealder på 16 år, tror jeg? Herregud, så mye folk gjetter og later som om de vet i denne tråden. CPL i USA kjører en aldersgrense på 17 år, fordi CS har 17-årsgrense i statene. Noen fast aldersgrense for å delta i CPL er det ikke. Er det ikke 16-års aldersgrense på CS i Norge? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Er vel en minstealder på 16 år, tror jeg? Herregud, så mye folk gjetter og later som om de vet i denne tråden. CPL i USA kjører en aldersgrense på 17 år, fordi CS har 17-årsgrense i statene. Noen fast aldersgrense for å delta i CPL er det ikke. Er det ikke 16-års aldersgrense på CS i Norge? 15 eller 16. Tror det er 15, for det har vel samme aldersgrense som Half-Life. Uansett, hva har det med saken å gjøre? Sist jeg sjekket ble ikke CPL arrangert her i Norge. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 CPL Oslo? Det er jo bare tre år siden? Og det har fortsatt ikkeno med saken å gjøre. CPL kjører ingen fastsatt aldersgrense, og sånn er det bare. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sist jeg sjekket ble ikke CPL arrangert her i Norge. - Har vært arrangert her, det var hele poenget mitt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, skikkelig gode gutter. Så flink som de er til å skyte så kan man jo sende dem til Irak, i kampen mot terror. Det er slike gutter Norge trenger. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, send dem til Irak. Det går nok bra. Eeh? :/ Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, skikkelig gode gutter. Så flink som de er til å skyte så kan man jo sende dem til Irak, i kampen mot terror. Det er slike gutter Norge trenger. He, he, he! Morsom kar, du! )))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå