Gå til innhold

Paladin med mage spells?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
å farme er heller ikke lett, for du har så dårlig dps at det vil ta minutter å drepe en elite på din egen level  :nei:  Så hvordan skal paladinene kunne tjene penger?

Meste jeg har hatt var på level 46, da hadde jeg rundt 60 gull..

Tar du eliter på din egen level!? NICE! Jeg må nøye meg med 3-4 levler under, og da klarer jeg kun enkelte. :dontgetit:

Det er np for loladin, med imba shield og lay on hands så funker det fett.

Lenke til kommentar
er du klar over hvor hardt det er å ta en elite på samme lvl som deg når du er rogue.  idiotisk forslag, paladin er den siste som trenger buff imo

jeg klarer fint og ta en elite 2 lvler høyere en meg ;)

ok fortell hvordan?

:thumbup:

Klarer dt fint med min lvl 42 mage. bare holder dem på avstand + mana shield (tar kunn warriors ikke spellcastere)

Lenke til kommentar
Det er np for loladin, med imba shield og lay on hands så funker det fett.

Det er faktisk enklere enn det. man bruker skjold + 1h med blessing of wisdom, judger seal of wisdom og bruker seal of wisdom. så healer man seg når det trengs.

 

Gjorde dette når jeg "grindet" lvl 36 eliter i lvl 38. tok 2 samtidig på den måten.

 

(man bruker 1h fordi da får man manaen fortere tilbake, fordi 1h er kjappere)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Palladin er en bra klasse.

Ganske balansert også, fordi dem har masse fett og er ennå "slåbare".

Men det som plager meg er dette stygge skjoldet.

 

*Silence Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Fear Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Sleep Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Sheep Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Dotte palla helt vilt*

"WHOST, Dispell eller shield!"

 

Det er helt sykt!

De har ting som andre bare kan drømme om!

 

 

- Platearmor

- Heals

- Mulighet for 100% critheals

- Sykt nyttige auras

- Dispelling og disease-fjerning

- 2 shield som fjerner all skade for så-og-så lenge

- Instaheal som kan være gratis når du skal vekk

- Stun som kan brukes på avstand

 

Asså jeg ser ikke på denne klassen som noe dårlig.

Jeg ble crittet 1k damage på et "vanlig slag" med en polearm av en palla!

Du kan ikke få i pose og sekk. Samme gjelder priest, du kan specce damage eller specce heal. Blir som shaman der du får ca 2x damage om du speccer riktig.

 

 

Alle klasser har noe andre klasser drømmer om.

Huntere med "track"skill på minimappet.

Huntere med flares.

Rogue med stunlock og poisons.

Priest med Shield.

Mage med poly.

Mage med blink.

Shaman med waterwalk.

Warlock med un-ending breath.

Warrior med recklesness.

Shaman med windfury.

Shaman med totems.

Druid med instaheal og div. forms.

Warlock med "SS" og "HealthStones"

 

Alle har noe som er "imba" og "overpowered".

Men siden alle har noe bra, så blir det automatisk balansert om man kan sin egen klasse godt nok

Men det er kanskje dette som gjør at wow er egentlig ganske så balansert for tiden. Med min 60 priest kan jeg smelte de flestes fjes, men sliter en del med healingclasses og rogues. Min rogue gir jeg alltid det beste utstyret for sin level siden jeg har farmet en del med presten min, så han er en 45 rogue som ikke har særlig store problemer med noen klasser. MEN det er alltid noe! Mages har evig med slowingabilities og kan blinke vekk fra stuns. Druids earthbinder og stikker av i catform. Hunters kiter meg, Prester fearer. Jeg stunlocker.

 

Jeg orker ikke mere av dette kvinet deres, det blir hele tiden jobbet med nye skills og abilities til klassene. Vent på tur.

 

Takk.

Lenke til kommentar
Palladin er en bra klasse.

Ganske balansert også, fordi dem har masse fett og er ennå "slåbare".

Men det som plager meg er dette stygge skjoldet.

 

*Silence Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Fear Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Sleep Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Sheep Palla*

"WHOSH, Shield up!"

*Dotte palla helt vilt*

"WHOST, Dispell eller shield!"

 

Det er helt sykt!

De har ting som andre bare kan drømme om!

 

 

- Platearmor

- Heals

- Mulighet for 100% critheals

- Sykt nyttige auras

- Dispelling og disease-fjerning

- 2 shield som fjerner all skade for så-og-så lenge

- Instaheal som kan være gratis når du skal vekk

- Stun som kan brukes på avstand

Tror jeg må rette litt på innlegget ditt.

 

For det første så er Shield på 5min cooldown, og det er en pur defensiv skill som gjør deg istand til å heale deg helt opp uten å bli avbrutt (hvert 5min). Ingenting i veien for at dere healer eller bruker bandasjer mens paladin har shield oppe heller. Etter shield er brukt så kan du ta regla di igjen, og da vil han ikke være istand til å avbryte alt.

 

Også var det resten da:

 

- Platearmor

Ja, helt sykt, vi tåler mye melee, men tar like høy skade av spells fordi. Høy armor hjelper oss bare å vare lengre, slik som divine shield. Hjelper så lite når vi ikke gjør mer enn 80dps

 

- Heals

Priest, Shaman og Druid har mye bedre heals. Priest og Druid skal jeg være enig i at fortjener det, men at shaman har like bra flashheals som priest finner jeg på tampen til latterlig.

 

- Mulighet for 100% critheals

Ja, hvert 2. min, med talent. Ikke no spesielt

 

- Sykt nyttige auras

Haha, ja du og du så nyttige de er. av 6 auras så bruker jeg stort sett 2, Devotion og Fire resistance. De andre er vel stort sett ubrukelige, spesielt for resten av gruppa di.

 

- Dispelling og Disease-fjerning

Yes, men så kan da visse andre klasser gjøre dette også. Ingenting spesielt her.

 

- 2 shield som fjerner all skade for så-og-så lenge

Feil, 1 shield som fjerner all skade i 12 sec, og 1 blessing som gjør deg eller et partymember immun mot melee dmg i 10sec, sistnevnte kan dispelles. De er begge på 5min cooldown, der blessingen kan fås ned til 3min med talents.

 

- Instaheal som kan være gratis når du skal vekk

Skjønte ikke denne helt jeg. Gratis når du skal vekk? Eneste instanthealen jeg vet om er lay on hands, som er på en times cooldown (40min med talent) og bruker 100% av manaen din. Heller ikke noe spesielt her, shaman og warlock har self res, som IMO er bedre for en evt. wiperecovery, og funker i PvP også om man ønsker.

 

- Stun som kan brukes på avstand

Ja, hvert minutt. 10yard range. Forøvrig den eneste måten en paladin kan interrupte en spellkast eller stoppe en fiende.

 

Bare for å nevne noe. Jeg sier ikke at paladin er underpowered og trenger buffs, men han er iallefall ikke overpowered. Jeg har spillt de fleste klasser så jeg har fått tid til å gjøre opp litt meninger om dette.

Lenke til kommentar
okok, det er EN ting jeg kan godta at paladins "buffes" med, det er at sealene blir noe mer lignende auras, eller no som ikke kan dispelles.

Ja, det er noe av det jeg hater mest med en Shaman vs. pala kamp. Blir stående å spamme seal of command tasten hele tiden, mens shamanen spammer purge. Rank 1 SoC bruker heldigvis ikke så mye mana da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...