xanonymx Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg bruker Ad aware, så er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre slik at den starter opp automatisk og søker. Jeg vil at den skal søke en bestemt dag og klokkeslett. Eller gjøre slik at den starter nå maskinen har vært inaktiv etter en viss stund. Takk for svar. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ad-aware støtter ikke direkte automatisk skanning. Det du derimot kan gjøre er å legge til programmet samt en kommandolinje i "scheduled tasks". Merk at det kun fungerer med Ad-Aware plus eller høyere. For ei full liste over kommandoer du kan starte programmet med, skriv inn full adresse til programmet og avslutt med /?. Altså F. eks. "C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Plus\Ad-Aware.exe" /? Skriv dette i start->kjør. Legg så til det samme bare med de kommandoene du ønsker å kjøre til "scheduled tasks". Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Jeg prøvde selv om jeg har Ad Aware SE personal, men da kom bare selve vinduet opp. Er der ingen andre måter å gjøre det på enn å få pluss eller høyere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå