TheBoz Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heisann! Kjøpte meg nettop en Cisco 350 AP på QXL for kroner 200 noe som er meget billig. Problemet er at det ikke følger med adapter til denne. De blir matet med strøm over ethernet kabelen og en ny adapter koster over 700 kroner, så jeg tenkte kanskje jeg skulle prøve å lage en selv. Noen som har noe erfaring eller gode råd angående dette? Er vel bare å koble riktig strømstyrke på riktige par? Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mistenkelig billig...nesten får godt til å være sant;) Aner nesten ugler i mosen her da slike cisco ap'er er mye brukt i større trådløse nett hvor det ofte kan være lett å...tja...rappe med seg en. Mener den ligger på rundt 3500 i nypris... Finnes løse adaptere fra bla. zyxel som kan levere PoE, ligger på rundt 460kr. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 hvis du skal mekke en poe så går den på ca50-45volt , har ikke sjekka så mye, men finnes 2 hoved typer poe. 1. den sender strøm over di ledige par, i tp'en (mer normalt) 2. den sender strøm over det samme par som data(ikke så veldig normalt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå