anonymemeg Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ser på nettet at det er mulig å oppdatere minnet til w5a til 1,28GB ved å sette inn en brikke på 1024. Men det er ingen som sier hva slags brikke jeg kan velge. Noen som vet hvilken minnebrikke jeg kan kjøpe meg? Og er det i det heletatt mulig å oppdatere til 1,28 selv om instruksjonene til w5a sier at den maks kan oppdateres til 768? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og er det i det heletatt mulig å oppdatere til 1,28 selv om instruksjonene til w5a sier at den maks kan oppdateres til 768? Nei Lenke til kommentar
erikb Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har også lest at dette er mulig, og jeg har sett mange som har sagt at de selv sitter med en w5a med 1,2 gb ram. Lenke til kommentar
Myrdal Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er det ingen som vet om det er mulig å utvide minnet til mer enn 768 Mb? Skulle gjerne ha oppgradert, men gjerne mer enn 256 Mb. Dvs bytte ut en 256 Mb med 512 Mb er det som jeg har klart å funnet ut er det mulige. Men som ovennevnte kommenterer så har jeg også lest at noen har oppgradert til 1,2 Gb, men har aldri funnet ut hvilken memory brikke som da kan benyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå