Kanetheheatsink Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Hei. Idag tidlig satte jeg meg på dataen og spilte WoW. Alt stoppet, og jeg rebootet manuelt. (holde inne knappen) Da jeg slo på igjen var startlinje borte Still gjerne spørsmål om/hva jeg har gjort hvis det hjelper. Mvh. Lasse Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 18. april 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ctrl+alt+del Fil - ny oppgave Skriv inn explorer Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Det fungerte etter jeg sletta StyleXP? Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hei. Idag tidlig satte jeg meg på dataen og spilte WoW. Alt stoppet, og jeg rebootet manuelt. (holde inne knappen) Da jeg slo på igjen var startlinje borte Still gjerne spørsmål om/hva jeg har gjort hvis det hjelper. Mvh. Lasse 4788067[/snapback] Det samme har skjedd med meg... jeg har også brukt StyleXP men slettet det for 1/2år eller mer Lenke til kommentar
Husee Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har samme problemet, bruker ikke Style xp. Hjeelp Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vi har fått en rapportering på denne for bumping, og jeg vil poengtere at det er lov å bumpe en gammel tråd hvis den er relevant for et nytt og identisk problem som i dette tilfellet. Det viser bare at folk har benyttet søkefunksjonen før de postet, og det er selvsagt positivt. Merk dog at man ikke kan være sikker på at medlemmene som laget de opprinnelige postene lenger er aktive på forumet, og kan derfor ikke forvente at disse skal delta i diskusjonen. De kan i så fall heller ikke forsvare tidligere utsagn. Så det kan ofte være like greit å starte en ny tråd og heller linke til den gamle for å vise at man har søkt og sett den. Men her var det jo en kort og grei tråd som jeg ikke ser noe problem med å ta utgangspunkt i utover det nevnte. Geir Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har du prøvd å lukke explorer.exe og starte den på nytt via oppgavebehandling? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har du prøvd å lukke explorer.exe og starte den på nytt via oppgavebehandling? 8414269[/snapback] Ja, men uten hell : / Starlinja er der når jeg starter windows, men blir borte like etterpå. Endret 18. april 2007 av Husee Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvilket antivirusprogram bruker du, og er det oppdatert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå