b-real Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Noen som har en anbefaling til webcam? Siden jeg har fått 24/7 så er webcam savnet Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Har veldig dårlig erfaring med Creative. (En kikk på support sidene deres viser at jeg ikke er alene...! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Et kamera som har kommet bra ut i haugevis av tester er Philips TouCam Pro. Jeg har "lillebroren" TouCam Fun og er veldig fornøyd med det. Veldig bra bildekvalitet og oppdateringshastighet! Du får det blant annet hos http://www.databutikken.no [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-08-11 21:35 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2002 Forfatter Del Skrevet 12. august 2002 Fikk anbefalt "Mustek gsmart mini 2" på IRC, noen som vil si noen kloke kort på det...(ja jeg har lest testen på digitalkamera.no) Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har en Philips ToUCam Pro og er veldig fornøyd med den, passe stor oppløsning med veldig god refreshrate. (Takler fint 30fps i god oppløsning uten noen problem) Edit: litt missfornøyd med software'en som fulgte med dog. -Dante [ Denne Melding var redigert av: 4-Dante på 2002-08-13 14:52 ] Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Philips er det beste!!! det etter og ha vært på mange lan! philips er det beste! ikke er det dyrt heller. mitt gamle knuser kvalitet og alt på de nye creative sine. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Er ikke logitech sine bra? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 09:26, B|Real skrev:Fikk anbefalt "Mustek gsmart mini 2" på IRC, noen som vil si noen kloke kort på det...(ja jeg har lest testen på digitalkamera.no) Fordelen med det er jo at man ikke bare får webcam, men endel annet på kjøpet. Har kameraet selv, men har ikke testet det som webcam. En kamerat monterte det opp og webcam-bildene så helt greie ut. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Gsmart Mini2 virker fint som webcam, men det trenger ganske mye lys. Jeg sitter stort sett bare i lyset fra skjermen + ei leselampe som lyser bakover over skjermen. Da blir bildet av meg ganske mørkt og rødt... Satte opp en 500watts arbeidslampe i naborommet som lyste inn døra, da ble det bra. :smile: Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Logitech quickcam pro 3000 er til dags dato det beste jeg har sett (og jeg har sett utrolig mange), er ikke kresen på lys heller, sånn som creative sine, samt at det er veldig bra suport og driver støtte til dem Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 15:55, TettSpaden skrev:Logitech quickcam pro 3000 er til dags dato det beste jeg har sett (og jeg har sett utrolig mange), er ikke kresen på lys heller, sånn som creative sine, samt at det er veldig bra suport og driver støtte til dem Ja vi bruker det her på jobben, og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 logitech er jo selvfølgelig sjefen på markedet :razz: http://m0rax.d2g.com (til tider av :smile:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå