exmith2k Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Hei. Noen som vet en bra løsning ved plassering av mine 5 vifter? Om de skal blåse inn eller ut lixom.. 1 i topp midten 1 bak under PSU 1 front nede forran 2 disker 2 på siden som er rettet mot PCI plassene horisont Har Sunbeam Miditower, Acryl, Transp. . Har prøvd mange forskjellige løsninger, men har ikke peil på hva som er best. Info: Vannkjøling på Cpu og Gpu. litt halvgammelt bilde: Endret 4. september 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ville satt dem på den måten jeg viser til på det vedlagte bildet: (blå = inn, rød = ut) Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ville satt dem på den måten jeg viser til på det vedlagte bildet: (blå = inn, rød = ut) okaj thx. Men de 2 på siden lager hele hovedkortet om til støv Har tenkt på filter, men det er jo så sinnsykt stygt.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du kan jo bruke finmasket netting eller noe lignende, da ser du det nesten ikke Du må jo ikkje kjøpe filtrene Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Du kan jo bruke finmasket netting eller noe lignende, da ser du det nesten ikke Du må jo ikkje kjøpe filtrene Netting, hvor får jeg tak i det da ? Lenke til kommentar
Modbox Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Enig med sigen angående vifte plassering. Få varmluft ut i toppen(varmluft stiger som kjent) Angående vifte netting, ta en tur på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Enig med sigen angående vifte plassering.Få varmluft ut i toppen(varmluft stiger som kjent) Angående vifte netting, ta en tur på Clas Ohlson. Den nettingen burde være ganske liten i tettheten da vell? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ja, finmasket netting når det er snakk om filter er å foretrekke Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Ja, finmasket netting når det er snakk om filter er å foretrekke hvor får jeg tak i det ? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg har klippet i stykker noen av min frues nylonstrømper, med stor hell. Ekstremt bra støvfilter! Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Jeg har klippet i stykker noen av min frues nylonstrømper, med stor hell. Ekstremt bra støvfilter! haha sykt bra Lenke til kommentar
Modbox Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg har klippet i stykker noen av min frues nylonstrømper, med stor hell. Ekstremt bra støvfilter! Jeg prøvde også det... Med dårlig resultat Jeg ble ferska Et lite tips. Spør om lov før du gjør det Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har klippet i stykker noen av min frues nylonstrømper, med stor hell. Ekstremt bra støvfilter! Jeg prøvde også det... Med dårlig resultat Jeg ble ferska Et lite tips. Spør om lov før du gjør det Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Ferska!! sorry men jeg måtte få det ut! Endret 10. september 2005 av Be__bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå