Zetec Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nå er 37" LCD HD tv på plass med DVI inngang og 1366x768 oppløsning Skal i den forbindelse bygge meg en MediaCenter PC. Har noen noe erfariger med dette kabinettet fra Thermaltake? Tenkte å montere en 300gb disk, A8N-sli kort, 6800gt, 3500+ prosessor, 1gig RAM og en dvd brenner. Siden 6800gt har 2 DVI utganger kjøper jeg bare en 3m lang DVI kabel og kjører den rett igjennom veggen og inn i skjermen på rommet. Endelig får jeg kanskje sove uten støy fra maskina siden den da blir stående i stua :D Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 det ska lissom være media pc? heller sagt spille maskin^^ Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Joda, skal også være en gamermaskin, men skal ha den i stereobenken min og tenkte derfor at mediacenter var et passende navn. Lurte bare på om Kabinettet var egnet å bygge den i, tåler varmen etc..? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Så ikke så dumm ut den der! Har samme planer som deg..... men jeg har tengt på denne! Sveinung Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 kanskje vannkjøling? eller deltavifter^^ muhaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå