Krankemot Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hallo alle WOW tullinger! jeg veit at mestepartene av DERE syns at GW suger fordi det ikke betales! MEN VET DERE HVA? HÆÆ! DERE HAR IKKE LIV FORDI DERE BETALER 100K MÅNEDNE FOR ET UTDATERT MEGHARD I RASSEN! VET DERE HVA? De I WOW KAN GÅ Å LEGGE SEG eller SKAFFE SEG ET FORDØMT LIV! HELE GJENGEN!! Stikk å SKAFF DERE ETT LIV A! HERREGUD SÅ PATETISKE NOEN AV DERE WOW folk ER ASS! jeg mener ikke ALLE men noen er helt oppskada og CP trøkk idioter! Hilsen EN WOW HATER! nice one Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg lukter perm ban.. Lykke til Master Casemod. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg lukter perm ban.. Lykke til Master Casemod. Ja, oppfører seg "pent" og oppfordrer mod'er til å banne andre... fordi han er lei sånne som seg selv? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 100k i måneden er bra mye det Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 100k i måneden er bra mye det Tror han glemte en r Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg lukter perm ban.. Lykke til Master Casemod. Ja, oppfører seg "pent" og oppfordrer mod'er til å banne andre... fordi han er lei sånne som seg selv? Men han er en kose gutt på innsiden Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Bare norskkunnskapene i førsteposten burde være nok til å strenge tråden med en gang. Endret 4. september 2005 av NoviKaNa Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hva SKJER med forumet? Ja, det er nok du rette personen til å spørre om... Jeg tror kanskje personen som har sagt alt dette har litt problemer med å beherske seg selv hva angår sinne og temperemang (riktig skrevet?)... Jeg kan være enig i trådstarter om at forumet kunne vært bedre uten alle de undøvendige trådene, denne inkludert. Hvis noe skal rapporteres her, så hadde det vært greit å rapportere alle innleggene som trådstarter har vært overstadig sinna i, sånn at adminene ser at denne personen kanskje ikke hører hjemme på et hyggelig forum. Dette er da mine meninger. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hallo alle WOW tullinger! jeg veit at mestepartene av DERE syns at GW suger fordi det ikke betales! MEN VET DERE HVA? HÆÆ! DERE HAR IKKE LIV FORDI DERE BETALER 100K MÅNEDNE FOR ET UTDATERT MEGHARD I RASSEN! VET DERE HVA? De I WOW KAN GÅ Å LEGGE SEG eller SKAFFE SEG ET FORDØMT LIV! HELE GJENGEN!! Stikk å SKAFF DERE ETT LIV A! HERREGUD SÅ PATETISKE NOEN AV DERE WOW folk ER ASS! jeg mener ikke ALLE men noen er helt oppskada og CP trøkk idioter! Hilsen EN WOW HATER! nice one :!: Kjempe bra Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 takk for den Rolf^^ hehe Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 En tråd der trådstarter ber om å fjernet brukere som seg selv, har vel ikke livets rett. Stenges før dette utvikler seg til noe vi må slå ned på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg