Hansy Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Heisann,dette er ikke akkurat bilstereo jeg snakker om,men iallefall,det er høytalere.. Altså,jeg kjøpe 2 høytalere og en tilhørende subwoofer på elkjøp for litt over en måned siden,merket er phillips og modellen er MMS430..de var helt kurante til pcbruk altså.. Jeg spilte de inn i noen timer (sånn ca 12 timer) på rolig styrke,deretter litt høyere,litt høyere osv. Men her om dagen oppdaga jeg plutselig at den ene høytaleren ikke virka,det var rart dette tenkte jeg,skal levere de inn til elkjøp når jeg er i tromsø så få igjen pengene da jeg skal kjøpe meg noe bedre. Men i morges hørte jeg at lyden ikke var borte,glad ble jeg også..men skuffelsen ble stor da jeg i stad hørte at den ble borte i stad..IGJEN:( Det har blitt litt trykking på anlegget,full trykk,men dog ikke over lengre tid.. Så lurer jeg på hvorfor det skjer dette?noe feil inni høytaleren?noe mulighet for å få heva kjøpet da jeg har kviteringen? Håper på svar MVH Hans(y) Einan som er fortvilt over høytalerne til elkjøp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå