hp r707 Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 dette er et bilde jeg tok i lofoten... jeg syntes selv det var bra så nå vil jeg ha litt kritikk:)... hansy fikset litt på det:) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. september 2005 Rapporter Del Skrevet 4. september 2005 Ville gjort seg om bakgrunnen stod enda mer i kontrast til selve objektet. Men ellers ser det veldig greit ut, likte godt lyset, med en lys side og en mørk. Det var bra. Du kan jo alltids prøve å gjøre bakgrunnen enda mer uklar i ps eller noe sånt. Tror kanskje det kan hjelpe. Og muligens framheve selve objektet ved å gjøre bakgrunnen mørkere/lysere, eller rett og slett svakere hvis du skjønner. Få fram hovedobjektet Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Du har et magenta stikk i bildet ditt. Prøv deg frem med Color Balance dersom du har Photoshop. Det gjorde seg også godt med en runde USM. Ser ut som du har komprimert det ned til jpg8 noe som ikke er å anbefale. Endret 5. september 2005 av NikonD70 Lenke til kommentar
hp r707 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 nå er jeg ikke så erfaren i faget,så det hadde vært fint om dere ville ha jort noe med det bilde så kan jeg lere meg hvordan dere gjør det hvis dere orker å forklare da:):) Lenke til kommentar
hp r707 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 her stilte jeg bakgrunnen litt rødere...hvordan ble det? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Ikke lett å si når originalen er forsvunnet:) Lenke til kommentar
hp r707 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Likte best den orginale, ble for mye rødt på den allerede ganske fine grønnfargen gresset hadde. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Hei, Er enig i at orginalens farger er mest naturlig. Ellers har du fått til et morsomt bilde. Hvis jeg skulle anmerke noe, så synes jeg bildet ble for flatt, trolig fordi du har plassert kameraet i akkurat samme høyde som hodet og rett til side. Blir veldig "to-dimensjonalt" etter min oppfatning. Men ellers ok teknisk sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå