Gå til innhold

hvardan lage en till partisjon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke er noe noe på den hardddisken du skal installere på, så fjerner du hele partisjonen fra xp cd´n, altså mens/når du er i gang med installeringa. Deretter kan du opprette to partisjoner på det området som før var en, og bestemmer deg for hvilken av de partisjonene du skal installere på, og hvilken som skal være lagringsplass eller noe.

edit: ser nå det var snakk om stash ja, da er det ei god løsnig å legge det over på en annen hd, også partisjonere som du ønsker under installeringen.

Endret av MorePower
Lenke til kommentar
Hvis det ikke er noe noe på den hardddisken du skal installere på, så fjerner du hele partisjonen fra xp cd´n, altså mens/når du er i gang med installeringa. Deretter kan du opprette to partisjoner på det området som før var en, og bestemmer deg for hvilken av de partisjonene du skal installere på, og hvilken som skal være lagringsplass eller noe.

...og da forsvinner alt som er på disken nå....

Lenke til kommentar

men poenget er at jeg har en 160gig harddisk som er en partisjon. jeg bruker ca 40 gig på den og har over 100 gig ledig.. derfor tenkte jeg jeg kunne dele den i 2.. men siden dette ikke ser ut til å gå så skal jeg få låne en 200 gig hos en kompis om noen timer. da kan jeg legge over stashet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...