choffo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hei, noen som vet hvordan jeg får midtstillt siden min ved hjelp av CSS? setter pris på svar Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 margin: 0 auto; prøv denne du.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 http://unrealized.org/artikkel/css/midtstilling_i_css/ Lenke til kommentar
choffo Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 flott! takk for hjelpen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 margin: 0 auto; prøv denne du.. Må legge til at det ikke vil fungere i IE. Dermed ikke en løsning på problemet. Finnes MASSE om dette temaet på nettet og her på forumet. Den lenka som er nevnt er fin. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Funker i IE6. Nettopp. Lenke til kommentar
choffo Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) ok. men er det så mange som bruker IE5 eller tidligere versjoner da? Endret 4. september 2005 av choffo Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) "margin: 0 auto;" funker jo greit til midtstil av blokker i IE 5, så jeg kjønner ikke at det er noe galt å bruke det..? Endret 4. september 2005 av webby1 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Husk at IE7 ikke er annet enn beta enda, og denne er kun for folk med englesk versjon av XP... IE5.5 brukes vel fortsatt på en del offentlige institusjoner, men den er vel mindre og mindre utbredt der også... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Personlig bruker jeg å sette opp en DIV som går rundt hele siden, for å så senterer denne. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kan fint bruke body istedenfor en div Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som kan forklare dette litt grundig? Er usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Vil gjerne sentrere denne siden. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som kan forklare dette litt grundig? Er usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Vil gjerne sentrere denne siden. Legg til dette i CSS-dokumentet ditt: body { margin: 0 auto; } Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Det er vel kanskje litt lurt å setje WIDTH på elementet, òg? body { width: 600px; margin: 0 auto; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå