Dragon Hunter Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Her kan man visst nok se hvem man har blitt blocket av. Dette høres utenkelig ut, er dette ekte saker eller bare bullshit? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Finnes jo mange programmer man kan laste ned for ä sjekke hvem som har blokket deg, da! men om det der funker vet jeg ikke...teste? Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Your nickname will be changed to our url to promote our free tool! hmmmmmmmmmmmmmmm.... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Her kan man visst nok se hvem man har blitt blocket av. Dette høres utenkelig ut, er dette ekte saker eller bare bullshit? Jeg tror det funker, ja, men jeg tror det er et slags virus som sender seg videre til alle du vil starte samtale med på MSN. Var noe slikt jeg hadde i alle fall Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 kom med programmer som kan gjøre dette da... jeg har lyst til å prøve! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 kom med programmer som kan gjøre dette da... jeg har lyst til å prøve! Jeg slettet det fra maskina mi...Til og med Northon ble hissig när jeg brukte det Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 så teit da... men den siden som ble nevnt i første tråd her, og topic var bare noe tøv... fikk ikke opp noen som hadde blokkert meg.. (og det vet jeg det er) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det er en scam. Den hacker seg inn på den kontoen du logget deg på med, og deretter forandrer den nicket ditt på msn. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det er en scam. Den hacker seg inn på den kontoen du logget deg på med, og deretter forandrer den nicket ditt på msn. hacker og hacker... den logger seg ganske enkelt inn (man oppgir jo både brukernavn og passord)... ja, den endrer navn til adressen til siden + check who have blocked you elns... var jo ikke så veldig styr å skifte navn igjen liksom... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Hva er vitsen med å finne ut hvem som har blokket deg uansett? Hva skal du isåfall gjøre? Sende dem sinna email og spørre hvorfor? De blokker deg vel fordi de ikke VIL prate med deg. Face it, alle mennesker liker ikke alle mennesker. Om det er ei fin dame du spamma i 2 måneder med chatmeldinger og hun har blokka deg, blir det jo for det første bare kjipt for deg å finne det ut, pluss at hun neppe er interessert i å få en drøss med meldinger/mail om å forklare seg for deg. Mailer du de og spør direkte får du kanskje et svar som sårer deg, spesiellt hvis det er noen du har prata med over lengre tid som ikke orker mere. Some things are better left unknown. Endret 4. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Enig med Bitex, skal dog være sagt at det er fort sagt å blokke noen og glemme det. Jeg tømte nylig blokkelisten min og fant ut at det var en del folk jeg burde unblokka for lenge siden. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 http://www.google.no/search?q=msn+blockche...:en-US:official Finnes mange mer seriøse. Uansett; blokking er for pyser. Det er vel ikke så vanskelig å si at "skjerp deg, ellers snakker jeg ikke mer med deg" ? Da får personen en sjanse til å skjerpe seg også. Blokking bruker jeg kun mot folk som kun er ute etter å gjøre skitt, og da forstår de hvorfor de har blitt blokket. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Currently we only provide the Delete checker tool. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Siden fungerer helt fint så fremt du ikke bruker IE, for da får du all slags dritt inn på maskinen. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg freaka helt ut da den logga ut av msn, og byttet nick. Jeg freste inn på hotmail-siden og skiftet passord med en gang. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm.. Jeg ser mange av msn-kontaktene mine som har den adressen som nick Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) aMSN viser om kontaktene dine har deg i listen sin eller ikke, såfremt du får kontakt med dem (altså at de ikke har blokket deg og at de er pålogget). En fin måte å finne ut hvem som er uinteressert og ikke. Og det finnes diverse tjenester rundt om kring som viser om den og den personen er logget på .NET Passport eller ikke. Hvis individet er logget på, mens du ikke ser vedkommende på MSN, er det et tegn på at du er blokkert. Endret 4. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hmm.. Jeg ser mange av msn-kontaktene mine som har den adressen som nick Ja, dem fikk vel panikk da den logget av og endret kallenavn. I'm out!11! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) aMSN viser om kontaktene dine har deg i listen sin eller ikke, såfremt du får kontakt med dem (altså at de ikke har blokket deg og at de er pålogget).En fin måte å finne ut hvem som er uinteressert og ikke. Og det finnes diverse tjenester rundt om kring som viser om den og den personen er logget på .NET Passport eller ikke. Hvis individet er logget på, mens du ikke ser vedkommende på MSN, er det et tegn på at du er blokkert. Block check doesn't work, no matter what you read on other sites Some time ago you could detect which people blocked you from their accounts. This is no longer possible, because Microsoft removed this option from the MSN servers. Therefore, it didn't make sense to include a non-working feature, so we removed it. Block check doesn't work, no matter what you read on other sites The "online block checkers" do NOT work. A detailed reason was explained to me. The reason is that Microsoft completely restructured their servers. The result of this restructuring is obviously the non-working block checkers. If you go to a block check website or other programs, YOUR connection is used to determine if someone is online or offline - the website/program is giving u information that you can already see. It just doesn't work Endret 5. september 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Websiden forsøker å installere allskens dritt (spionprogrammer og annen malware), så jeg vil anbefale å benytte en annen tjeneste. Spesielt hvis du bruker Internet Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå