Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Felger til Volvo 340!

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har både 2 sett med 13", ett sett 14" og ett sett med 16" som passer på volvo 360. alle er alu. har ett sett med 17" som jeg brukte en stund men da jeg fikk senka bilen fram og bak så tokk de borti innerskjermene bak. det var dritfint men umulig å kjøre med.

kan sende mms så får du se. har ikke bilde på data.

Lenke til kommentar

vet at det er bladfjær, og nei det er ikke vaskelig. hadde selv en volvo 360 som jeg gjorde det på.

jeg la 2st 4kant stålrør oppå hverandre og sveisa de sammen så de ble ca 4 cm høye, 5 cm brei og ca 15-20 cm lang. løsna boltene som holder akslingen til fjæra(eller omvent om du vill), jekka opp akslingen fra fjæra og la imellom klossene. måtte bytte ut de orginale boltene med lengre bolter for å få klemt sammen alt sammen. tror jeg brukte 8mm bolter.

det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg har senket en bil med kunn ei blafjær med kunn klosser, men det har jeg faktisk gjort og det ble fint.

Lenke til kommentar

sikkrt dårlig forklart men det er veldig enkelt. det er jo bare å legge klossene mellom fjæra og akslingen bak.

hadde 4cm med klosser bak og kappet 2.5runder fram på fjærene og volvo v70fanger. veldig fint. kan sende deg mms om du vil ha bilder av fronten og hvordan det ser ut med 4 cm senkinng bak med 17" felger. drittøft!

Lenke til kommentar

det kan tenkes ja.

ligger å samler støv i værkstedet nå så :)

det er ett sett 13" ATS, ett sett 14" som jeg ikke vet hvilket merke de er, ganske pene 5 eikers alufelg. det er ikke noe breie dekk men det kan du sette på selv om du vil. + ett sett 16" koseifelger med litt flassing i lakken og noen skraper. sjekka hva det kostet å rette en felg og sveise sprekker og de på wheelie pitstop i trondheim tok 3-400kr pr felg til en kompis som hadde sprekk og skraper i 2 av felgene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...