Anders Jensen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Etter det jeg vet så er det ingen brikkesett avdeling i Intel nå etter reorganiseringen. De utvikler komplett vertikal hardware i egne avdelinger. Altså gjøres chipset design for P4 der P4 designes. Det er vel det denne platform greia baserer seg på. Er forøvrig enig i at Intel har kommet med merkelig mange brikkesett det siste året. For 90% eller så av kundene deres er det neppe noe problem da de ikke oppgraderer CPU i det heletatt eller tar med HK i oppgraderingen uansett. Selv satser jeg på å få til tiårets oppgradering ved å gå fra P4 NW til Yonah på mitt gode gamle i875 HK fra Asus. *krysse fingrene for at det skal funke* Endret 5. september 2005 av Anders Jensen Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Selv satser jeg på å få til tiårets oppgradering ved å gå fra P4 NW til Yonah på mitt gode gamle i875 HK fra Asus. *krysse fingrene for at det skal funke* Om de er sokkel, og spenningskompatible så bør jo det gå fint. Selv koser jeg meg med dothan 1.6/533 på 2.52/210, og et demobrukt asus p4c800e deluxe med adapter. Sparker unna som bare det. Sto litt her om yonah om noen var intresserte selv om det er litt ot. Yonah informasjon Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Selv satser jeg på å få til tiårets oppgradering ved å gå fra P4 NW til Yonah på mitt gode gamle i875 HK fra Asus. *krysse fingrene for at det skal funke* Akkurat det jeg skal satse på. Selge min 3,2NW og PC800-Dlx, å oppgradere til Yonah. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tenk om denne cpuæen hadde blitt solgt til kun 4.000 kr. de første 14 dagene! Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 LITT synd er det hvis man må ha nytt hk, men det er sjans for at det nye brikkesettet vil ha en god del andre fordeler i tillegg til støtte for 900-serien, og da ville jeg sikkert ha bytta til 975X ganske fort selv om jeg hadde hatt 955X idag. Slik det ser ut pr idag er det større sjans for at jeg vil ha et 975X-kort til D830'n enn at jeg vil ha en 900-serie CPU til mitt 945P-HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå