wil Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei. sitter å lurer på om jeg skal kjøpe en overgang fra USB til PS/2. jeg har funnet en sånn på Binders, men gud hjælpes så dyrt da. 300 kr skal de ha for en sånn overgang. Finnes det noen plasser der det er billigere for disse overgangene? Har en sånn overgang her, men pinnene på PS/2 siden er bøyd . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 www.clasohlson.no pleier å ha sånnt Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Jepp. så på det tidligere, men det var da så dyrt. 300 spenn skulle de ha. Trodde man fikk sånne kasta etter seg jeg. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du tenker på det motsatte... PS2 til USB. De får du kasta etter deg med alle nye keyboard og mus...omvendt..ikke så mye. Det du skal ha er et mer nisje produkt. Men du kan jo sjekke QXL eller Ebay. AKIRA Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 nei, det er USB til PS2 du får sammen med mus/tastatur... (de er som regel native USB og må ha overgang til å fungere på PS2 ) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Når jeg absolutt trengte saker som jeg ikke ville betale for, som diskett stasjon, ide kabler, osv, pleide jeg bare å gå til nærmeste skole, og spørre it-ansvarlig der... De har jo oftest et helt lager med dritt som de ikke vil ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå