SargatH Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har et problem. Jeg får ikke åpna noen .exe filer. Visst det er noen jeg MÅ åpne er jeg nødt til å kopiere dem å ligge de på skrivebordet som shortcut, men når jeg åpner dem der sier den bare at den ikke finner den og at jeg må leite etter fil å åpne den med for så å finne den fila som skal åpnes.. om dere skjønner. Men når jeg trykker på ting som ikke er shortcut's, så blir fila akurat som den er gjømt, gjennomsiktig. Det er ikke icon på noen av dem, bare sånne "vet ikke hvor skal åpnes ikon". Jeg får ikke åpna Hjelp & Support så jeg kan ikke ta systemoppretting. Noen som vet hva jeg må gjøre? Hva jeg må gjøre for å ta systemoppretting uten å gå inn på Hjelp og support i start menyen? Takk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du har vell ikke fått orm? Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) jeg skanna med pc-cillin fant ingenting, skanner med NOD32 nå *EDIT: Fant to virus som lå i WINDOWS/System volume visst har noe å si Endret 4. september 2005 av SargatH Lenke til kommentar
shabador Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Prøv å skriv følgende kommando inn i "Start" -> "Run / Kjør" assoc .exe=exefile Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 *EDIT: Fant to virus som lå i WINDOWS/System volume visst har noe å si Hvilke virus er det? Lenke til kommentar
SargatH Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Prøv å skriv følgende kommando inn i "Start" -> "Run / Kjør" assoc .exe=exefile Fikk error av av "assoc" ikke kunne bli åpna eller noe sånt. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ah. Ja, fant ut nå at du må gå inn i ms-dos ledetekst først. Det gjør du ved å skrive "cmd" inn i Run/Kjør vinduet. For så å kjøre assoc .exe=exefile Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå