DE1 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg får følgende melding når det ser ut som formateringen er ferdig: "Windows kunne ikke fullføre diskformatering" Hva har gått galt? Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Flere opplysninger, så blir det lettere å hjelpe. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 hva skal formateres? er det en disk? skal hele formateres? prøvd å repartisjonere? prøvd diagnoseverktøy for hardisken? (de ulike merkene har hvert sitt) Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hva prøver du å formatere? en disk eller minnekort? Gi oss litt mere info.. Edit: heh... Var visst ikke eneste som etterlyste det nei... Endret 5. september 2005 av noocyte Lenke til kommentar
233995 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg har samme problemet med min pen-drive, jeg får ikke formatert den. Jeg prøvde å gjøre om filsystemet på den ved å skrive "format E: /fs:fat32" Etter det så får jeg ikke gjort noen ting med den, den den finnes i windows, men når jeg prøver å gå inn på den så får jeg beskjed om at den må formateres. Når jeg da trykker JA til formatering, så får jeg beskjed om at formatering ikke kan fullføres. Hva kan jeg gjøre for å få kontakt med den igjen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 legg in programmet som fulgte med penndriven og formater den derfra er nok det greieste. Men ikke fortsett på andres poster, start din egen er du grei =) Lenke til kommentar
233995 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 legg in programmet som fulgte med penndriven og formater den derfra er nok det greieste. Men ikke fortsett på andres poster, start din egen er du grei =) Takk for raskt svar, det ble greit da:) Skal lage ny tråd neste gang:) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Reformaterer min egen hard disk... Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Er det partisjonen som windows ligger på du prøver å formatere fra windows? Eller prøver du fra installasjonen å formatere? Eller er det en annen partisjon eller harddisk? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Nå vil jeg ikke kalle meg verdens mester i formatering. Kan si det slik da, at jeg høyretrykker på den disken som skal formateres, trykker på "formater" og så går det normalt helt frem til slutten.. Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du prøver vel ikke å formatere c:(hvor winxp ligger på) partijonen? I så fall, er ikke slik du skal gjøre det. Er det en annen partisjon, lukk alle programmer som kjører. Bruk hurtiformater så du slipper å vente så lenge for å få en eventuell feilmld. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Som sagt så veit jeg ikke mye om formatering og partisjoner ... Jeg satt en HD fra en annen pc inn i min og den skal formateres... Hurtigformater sa du? Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Kan du gå inn på diskbehandling og ved hjelp av alt+printscreen gi oss et bilde? Gå inn på Kontrollpanel, Administrative verktøy, Datamaskinbehandling, Diskbehandling. Eventuellt Kjør: compmgmt.msc /s Endret 5. september 2005 av Thoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå