norco89 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei....har innstallert Fedora Core 3, men når eg skal skrive brukernavnet og det, begynner skjermen å flimre noe inne i blåbærlyngen.. noen som vet noe?...takker for alle svar Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Du sier at skjermen begynner å flimre, blir da bildet så ille at du ikke ser noe, eller ser du så du får logget inn? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 flimre er vel litt feil...skjermen blir helt svart, men det er striper i midten med all slaks farger som går vannrett, tynne striper....det kan ikke vere skjermen, for den bruker eg no... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Fedora Core 4 har kome ut for ei god stund sida. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 har du adressen til torrent...etc? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kurs i bruk av Google og logikk: Søk på "Fedora" på Google. Første treff er sjølvsagt Fedora si nettside. Under "Fedora Core 4 Available!" finn du ein link som heiter "torrent". Slutt å vere lat. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 vet..."Google er din beste venn" som broren min sier :!: Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei....har innstallert Fedora Core 3, men når eg skal skrive brukernavnet og det, begynner skjermen å flimre noe inne i blåbærlyngen..noen som vet noe?...takker for alle svar Du har vel ikke Intel grafikkkort? Kjent bug, fiksa for snart et år siden. Bytt til termnal, kjør "yum update", og vent. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 jo, har intel skjermkort....men ka er "yum-aupdate"? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 yum er oppdateringsverktøyet til Fedora, og yum update laster ned og installerer tilgjengelige oppdateringer. Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) men ka er termnal, og korleis kommer eg inn på den? Første gangen eg installerer Linux... Endret 4. september 2005 av toen Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kva med å legge inn Fedora Core 4. FC3 er gamalt no. Buggen er vel fiksa der. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Terminalen finner du et sted i menyene.Start den, og skift til root-bruker ved å skrive "su -", bruk passord du valgte under instalasjone. Så skriver du "yum update". Da oppdateres all programvare til siste versjon. EDIT: forøvrig enig med objorkom, hvis du har en rask linje burde du gjøre det. Endret 4. september 2005 av LessThanJake Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 (endret) fant torrent på thepiratebay.org fnat en VELDIG bra, men ikkje på piraten.....: http://torrent.fedoraproject.org/ Endret 4. september 2005 av toen Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det var da også en plass å lete etter torrenten. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 fant torrent på thepiratebay.org Det er veldig viktig at du leser README-filen som følger med, der står serial code til FC3. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 fant torrent på thepiratebay.org Det er veldig viktig at du leser README-filen som følger med, der står serial code til FC3. ..Hva? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 ..Hva? Oj, jeg glemte en smiley for å illustrere ironi. Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 må være en som tuller Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fedora er som de fleste andre distroer gratis å laste ned.Gå inn på fedora.redhat.org. For bittorrent: http://torrent.fedoraproject.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå