Maynard James Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Vet ikke om dere har hørt om dette bandet før, men er et lokalt band fra byen jeg kommer fra, jeg liker det skikkelig godt jeg da vil høre deres meninger. sanger kan fåes her! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tja...helt greit, ikkeno jeg ville brukt penger på. Dessuten høres det ut som tangentmannen (synth/keyboard/whatever) sliter litt med å henge med når det går fort. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 syns selv Blood Red Sea er best Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det var ikke noe for meg.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Det var greit nok. Vil nok få en plass i spillelista mi inniblandt i tida fremover. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Lukter _veldig_ som tysk/engelsk metal fra 80 tallet. Får en "har jeg ikke hørt dette før?" følelse. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 jeg liker det skikkelig jeg da kisn på gitar er ganske flink. kommer flere sanger av de snart tror jeg Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Litt kjedelig, sikkert helt ok musikk på ei studentkro.. Jeg mener at man skal ha talent uten å måtte bruke visse produsenter for at musikken skal høres bra ut, men disse trenger nok litt hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå