B4stian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja, hvilken? Skal le mye og har sett filmer som Johnny English, Dumb & Dumber osv... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Don't be a Menace! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Evil Dead 2: Dead by Dawn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Airplane! Animal House Så har vi jo filmene til Leslie Nielsen: The Naked Gun The Naked Gun 2 1/2: The Smell of Fear The Naked Gun 33 1/3: The Final Insult Wrongfully Acused Spy Hard Vet ikke om splatterkomedie er din greie? Tchernobog; Evil Dead 2 er en av tidenes beste filmer. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "After the sunset" er jo tidig. Er sannsynligvis den eneste på forumet som elsker American Pie-triologien, samt at Seann William Scott har flere gode komedier bak seg som "Evolution" og "Welcome to the jungle". (Burde sikkert blitt kastet ut fra forumet for å anbefale filmer som dette ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 "After the sunset" er jo tidig.Er sannsynligvis den eneste på forumet som elsker American Pie-triologien, samt at Seann William Scott har flere gode komedier bak seg som "Evolution" og "Welcome to the jungle". (Burde sikkert blitt kastet ut fra forumet for å anbefale filmer som dette ) Du er allerede rapportert. Jeg anbefaler Kevin Smith sine komedier, og hvis du skal på kino kan jeg anbefale Wedding Crashers. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 American Pie, eller Bruce Allmighty! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 American Pie, eller Bruce Allmighty! Hei! Det jeg skulle foreslå Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 American Pie, eller Bruce Allmighty! Hei! Det jeg skulle foreslå Har sett begge, liker humoren i American Pie veldig godt! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Glemte å nevne Montys EnzykloPythonia! Spinal Tap er jo heller ikke helt borte... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hva med de andre American pie filmene? Du har sikkert sett de også b Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Standup er alltid bra å se: Blue collar comedy tour Blue collar comedy tour rides again Ron White: They call me tater salad Bill Engvall: Here's your sign Redneck humor på sitt beste. (Jeg vet jeg utelot Jeff Foxworthy og Larry the cable guy, men jeg synes ikke de er så artige). Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Se en av Scary Movie-filmene. Alltid like morro. Ønsker du noe norsk, kan jeg anbefale Get Ready to be Boyzvoiced. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mine favoritter: Animal House Napoleon Dynamite Fletch Caddyshack Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Napoleon Dynamite så den igår, helt konge Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Monty Python filmene er jo alltids en slager! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ja. få fatt på Holy grail, og kos deg ihjel Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bubba Ho-tep Army of Darkness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå