Rampelyset Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har lastet ned Opera Mini og lagt inn instillingene til Gmail på min SE W800, men får det ikke til å virke. Har testet akkurat samme oppsett med Telenor og da virker det. Har også lastet ned oppsett for WAP og MMS fra Chess sine sider, men ingen av disse profilene gjør at det virker. Med Telenor sine profiler fikk jeg også en Tnm GPRS og Tnm Internett... Er dette noe Chess ikke har? Noen som kan hjelpe meg? Vil gjerne ha Gmail og Opera til å virker nå som jeg har gått over til Chess også. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Ta kontakt med Chess for å få aktivert GPRS. Mest sannsynlig benytter du Telenor-nettverket hos Chess og da skal det funke med Tnm GPRS og Tnm Internett. Du kan sjekke status på abonnementet ditt på Min side på chess.no... Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Skal sjekke med Chess! Tok en titt på Min Side hos Chess og der står abonnementet mitt aktivt med GPRS, men kan tenkes det er noe som ikke er som det skal på abonnementet. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Ja det kan være at gprs ikke er korrekt aktivert i nettverket på ditt mobilnummer. Kan skje noen ganger ved porteringer. Få Chess til å sjekke dette opp... Med Telenor sine profiler fikk jeg også en Tnm GPRS og Tnm Internett... Er dette noe Chess ikke har? Tnm GPRS - Gjelder for WAP Tnm Internett - Gir fullverdig internettilgang. Hvis du f.eks skal koble opp med laptop og vil se på www.hw.no. Brukes også ved å koble seg til pop3. Endret 5. september 2005 av KrageV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå