Christopher420 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hei! jeg lurer på om det er mulig å lage passrod til hardisken min. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvilket Windows OS har du? Vil du passordbeskytte harddisken i et nettverk eller lokalt på maskinen? Lenke til kommentar
Christopher420 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har Windows Xp profesional, Vill passrod beksytte den lokalt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Sjekk BIOS om du har mulighet for å slå på passord der. De fleste nye bærbare har slik mulighet. Lenke til kommentar
Christopher420 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Men jeg har ikke bærbar pc Lenke til kommentar
Christopher420 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg tenker på å sette passord på hardisken sånn at vær gang jeg skal inn på hardisken så må jeg skrive inn et passord Stasjonær pc Lenke til kommentar
Christopher420 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Er det ingen som vet hvordan man lager et passrod til en harddisk? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg tror at det har vært oppe her før på forumet, prøv å søk på forumet og google. Jeg lurer og på det samme, men det haste ikke for meg enda. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Min mening er at jeg hadde blitt sprø dersom jeg skulle måtte skrive inn et passord hver gang jeg skulle inn på C: eller lignenede Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hva om man deler maskinen med andre i familien, og har kjøpt egen harddisk som om du vil ha for deg selv. For min del så hadde det vært greit om det var kun en bruker (min bruker) som har tilgang til hardisken, og gjerne hvis du skal inn på hardisken fra en annen bruker må du taste passord. Jeg har da XP home. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå